PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnalpdfbetyzm - jednak istnieje :] › Re: Analpdfbetyzm - jednak istnieje :]
  • Data: 2006-01-17 00:41:16
    Temat: Re: Analpdfbetyzm - jednak istnieje :]
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm. Od dawna sledze te grupe i znacznie czesciej pojawiaja sie
    > tu zarzuty, ze wszyscy chca zatrudniac tylko ludzi z minimum
    > 2-letnim doswiadczeniem i ze polscy pracodawcy nie sa chetni
    > przyuczac pracownika, interesuje ich wylacznie "gotowy", ktory
    > juz wszystkie potrzebne rzeczy umie.

    Ale może nie o to wcale chodzi? Ja tam wolę nauczyć kogoś od
    podstaw, niż zmieniać nawyki. Ale co z tego, jeśli na osobach bez
    stażu pracy polegać (zwykle) nie można? Nie to, że nie nauczyli
    się jeszcze pracy, ale nie wiedzą, co to odpowiedzialność.
    Przepraszam tych, co ich uraziłem - dotyczy to statystycznej (i
    znaczącej) większości, ale oczywiście - nie wszystkich.
    Generalnie - jeżeli mam jedno miejsce i kandydata z kilkuletnim
    stażem pracy, a drugiego "zielonego", wybiorę tego z
    doświadczeniem (o ile ten drugi mnie nie przekona, że zrobiłbym
    błąd). A dlaczego? Bo się namęczę przy szkoleniu, a na 3, 2
    takich i tak odfrunie, jak tylko zacznie się konieczność
    wykonywania pracy. Z osobami mającymi kilka lat pracy za sobą coś
    takiego raczej się nie dzieje.

    J.K.
    --
    http://rsnb.republika.pl