PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnalpdfbetyzm - jednak istnieje :] › Re: Analpdfbetyzm - jednak istnieje :]
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Analpdfbetyzm - jednak istnieje :]
    Date: Sat, 14 Jan 2006 17:37:29 +0100

    Użytkownik "Radio69" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dq99i8$47l$1@achot.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>

    > Chcesz w takiej firmie pracowac?
    > Branża dziennikarska?

    A tam pdf. Do mnie kiedys dzwonila pani z jednej z najwiekszych gazet o
    tematyce gospodarczej na rynku. Zapytala o opinie reprezentowanej przeze
    mnie organizacji na jakis temat, wiec powiedzialam, ale potem zaczela
    zadawac mase pytan na temat samej tej rzeczy (chyba to byl projekt ustawy,
    dzis juz nawet nie pamietam). Uprzejmie jej powiedzialam, ze w wyszukiwarce
    mozna znalezc mase kompetentnych artykulow na ten temat i ze jej samej
    wygodniej bedzie skompilowac to, co potrzebuje, z gotowych tekstow, niz z
    mojej wypowiedzi. Poskarzyla sie, ze wlasnie nie moze znalezc. Siedzialam
    przy kompie, wlaczylam Googla, swietne linki wyskoczyly w pierwszej
    dziesiatce, wiec sie zapytalam "co pani wpisala w Googla?". A ona na to "A
    co to jest Google?". Wyjasnilam, czujac sie jak czlowiek, ktory zanosi komus
    Dobra Nowine, ale w szoku bylam potem jeszcze dlugo.

    I.
    --

    www.immona.ownlog.com