PracaGrupypl.praca.dyskusjeAktualna oferta pracy dla każdego Polaka - WWW.E-TRANSFERS.COM › Re: Aktualna oferta pracy dla każdego Polaka - WWW.E-TRANSFERS.COM
    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aktualna oferta pracy dla każdego Polaka - WWW.E-TRANSFERS.COM
    Date: Thu, 24 Jul 2003 16:03:54 +0200

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości news:kf5rhvsta84k6mdgfuktnfeo8uqca65mau@4ax.com...

    > Na czym polega przekręt? Obejrzałem sobie stronę z ofertą i na myśl
    > przychodzi mi tylko tradycyjna piramidka.

    mi do głowy przychodzą te grube miliony $ z karterów narko,
    które to Panowie z dziwnych stron świata chcą ulokować.
    (znany spam).

    otwierasz konto, podajesz numer, i masz kilka baniek,
    oddajesz je za prowizje w postacji kilku złotych, a firma przewala
    kwoty przez nieskończoną ilość rachunków, po czy wybiera z banku
    zagranicznego. No tak, trzeba znaleść tylko idiotów, którzy taką kasę
    do siebie wezmą i "za darmo" oddadzą, a puzniej posiedzą kilka lat
    za malewrsacje :)