PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aktualna oferta pracy dla każdego Polaka - WWW.E-TRANSFERS.COM

  • 1. Data: 2003-07-22 19:05:04
    Temat: Aktualna oferta pracy dla każdego Polaka - WWW.E-TRANSFERS.COM
    Od: "E-Transfers" <e...@e...com>

    Witam

    Firma E-Transfers jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze aktualną
    ofertę pracy dla osób w wieku od 18-120 lat.
    I to jedyny warunek przyjęcia do pracy. Praca polega na dokonywaniu
    transferów pieniędzy za pomocą swojego e-konta Inteligo.
    Ponieważ transfery odbywają się za pomocą bezpłatnego numeru: 0-800-121-121
    pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    : : Jacek Michalak - Dział Rekrutacji
    : : Telefon : +48 504-93-55-42
    : : E-mail: e...@e...com
    : : www.e-transfers.com

  • 2. Data: 2003-07-22 19:39:17
    Od: <b...@o...pl>

    > Firma E-Transfers jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze
    aktualną
    > ofertę pracy

    Na ludzkiej naiwności zarabia niejedna firma

  • 3. Data: 2003-07-22 19:42:06
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    .....sorry za htmla ale nie moglem sie opanowac....

    (....)
    następuje pierwszy (pod ścisłą kontrolą) transfer na podane przez szkolącego
    e-konta.- he he he
    (....)
    łączy prostotę obsługi i dostępu z wysokim bezpieczeństwem środków zgromadzonych na
    kącie.

    no questions
    ROTFL

  • 4. Data: 2003-07-22 19:52:57
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Tue, 22 Jul 2003 21:39:17 +0200, gdy <b...@o...pl> napisał:

    >aktualną
    >
    >Na ludzkiej naiwności zarabia niejedna firma

    Na czym polega przekręt? Obejrzałem sobie stronę z ofertą i na myśl
    przychodzi mi tylko tradycyjna piramidka.

    pzdr
    r.

  • 5. Data: 2003-07-22 20:29:36
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości

    > Na czym polega przekręt? Obejrzałem sobie stronę z ofertą i na myśl
    > przychodzi mi tylko tradycyjna piramidka.

    Bez znajomosci umowy trudno cos powiedziec, ale sadze, ze tam wlasnie siedzi
    wlasciwy smrod, akwizycja, maile i inne "pakiety startowe"
    Sa raczej "wirtualni" jesli chodzi o siedzibe.....

    Moze jednak wystarcza im same "przelewy kontrolne" pod okiem
    przedstawiciela?
    Pranie brudnych pieniedzy poprzez przepuszczenie przez dziesiatki kont
    indywidualnych?

    "W czasie szkolenia następuje pierwsze przelanie pieniędzy z konta
    E-transfers na konto pracownika i następuje pierwszy (pod ścisłą kontrolą)
    transfer na podane przez szkolącego e-konta.
    Czynność ta ma na celu weryfikację umiejętności samodzielnego transferowania
    pieniędzy przez przyszłego pracownika."

    Albo jakis cwaniaczek z Inteligo chce pokazac szefom, ze "nowe strategie
    marketingowe zaowocowaly otwieraniem nowych kont" ?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://strony.wp.pl/wp/krzysztofsf/index.htm ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 6. Data: 2003-07-22 20:58:08
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "E-Transfers" <e...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    > Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    Mam 121 lat i co dyskryminacja??
    A jak to ma sie do Konstytucji RP???

    Pozdrowienia
    Stary dziadek

  • 7. Data: 2003-07-22 21:29:45
    Od: Marek Pajak <m...@w...pl>

    E-Transfers wrote:

    > Witam
    > I to jedyny warunek przyjęcia do pracy. Praca polega na dokonywaniu
    > transferów pieniędzy za pomocą swojego e-konta Inteligo.

    A to Inteligo nie obiecuje przypadkiem nagród za "nowych członków"?
    Sam zastanawiałem się nad czymś podobnym w MultiBanku ;)

    Pozdrawiam
    Marek

  • 8. Data: 2003-07-24 14:03:54
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości news:kf5rhvsta84k6mdgfuktnfeo8uqca65mau@4ax.com...

    > Na czym polega przekręt? Obejrzałem sobie stronę z ofertą i na myśl
    > przychodzi mi tylko tradycyjna piramidka.

    mi do głowy przychodzą te grube miliony $ z karterów narko,
    które to Panowie z dziwnych stron świata chcą ulokować.
    (znany spam).

    otwierasz konto, podajesz numer, i masz kilka baniek,
    oddajesz je za prowizje w postacji kilku złotych, a firma przewala
    kwoty przez nieskończoną ilość rachunków, po czy wybiera z banku
    zagranicznego. No tak, trzeba znaleść tylko idiotów, którzy taką kasę
    do siebie wezmą i "za darmo" oddadzą, a puzniej posiedzą kilka lat
    za malewrsacje :)

  • 9. Data: 2003-07-24 14:16:35
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    E-Transfers <e...@e...com> napisał(a):

> [...]
    > I to jedyny warunek przyjęcia do pracy. Praca polega na dokonywaniu
    > transferów pieniędzy za pomocą swojego e-konta Inteligo.

    Znowu następna sierotka która spadła z pl.praca.oferowana.

  • 10. Data: 2003-07-24 22:30:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Krzysztof Gil napisał:

> [...]
    > zagranicznego. No tak, trzeba znaleść tylko idiotów, którzy taką kasę
    > do siebie wezmą i "za darmo" oddadzą, a puzniej posiedzą kilka lat

    Nie za malwersacje, tylko z Karno-Skarbowego - raz, za podatek od
    czynności prawnych, dwa, za podatek dochodowy, a trzy, dodatkowo 75%
    kwoty pieniędzy z niewiadomego źródła - pewnie z 95% podatku się zbierze
    [plus kary i odsetki]. ;)

    Flyer