PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agent ubezpieczeniowy w CU

  • 1. Data: 2002-10-30 15:11:50
    Temat: Agent ubezpieczeniowy w CU
    Od: h...@p...onet.pl

    Witam,
    Jutro mam rozmowę kwal. w sprawie pracy jako agent ubezpiecz. w Comercial
    Union, tylko co tak naprawdę robi taki agent, jakie wynagrodzenie w pierwszych
    miesiącach itp. Czy warto???

    Pozdrawiam
    h...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-10-30 15:34:25
    Temat: Re: Agent ubezpieczeniowy w CU
    Od: "plonker" <p...@p...onet.pl>

    > Jutro mam rozmowę kwal. w sprawie pracy jako agent ubezpiecz. w Comercial
    > Union, tylko co tak naprawdę robi taki agent, jakie wynagrodzenie w
    pierwszych
    > miesiącach itp. Czy warto???

    hmm
    o ile sie nie myle to praca bedzie polegac glownie na szukaniu nowych
    klientow ktorzy chcieli by soie wykupic jakies polisy ubezpieczeniowe :-(

  • 3. Data: 2002-10-30 17:50:56
    Od: "Agent" <k...@t...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > Jutro mam rozmowę kwal. w sprawie pracy jako agent ubezpiecz. w Comercial
    > Union, tylko co tak naprawdę robi taki agent, jakie wynagrodzenie w
    pierwszych
    > miesiącach itp. Czy warto???

    Witaj :-), przez ostatnie dwa lata zajmowalem sie ubezpieczeniami, co prawda
    nie dla CU ale dla NN. Wynagrodzenie prowizyjne, wlasna dzialalnosc
    gospodarcza, Ty ponosisz koszty zwiazane z ZUS-em, samochodem, paliwem,
    telefonem komorkowym i cala reszta. Z moich informacji to prowizja wyplacana
    Agentom CU jest od tzw inkasa, czyli dostajesz prowizje z czestotliwoscia z
    jaka oplaca klient. Teraz co bedziesz robil :-) ano to co kazdy agent robic
    powinien, dzwonic, umawiac sie, odbywac umowione spotkania i NAJWAZNIEJSZE
    UBEZPIECZAC - czego ci szczerze zycze. Nie znam obecnej strategi CU,
    natomiast przypuszczam ze na okres "rozruchu" moga na przyklad zaplacic ci
    skladke ZUS, albo jakies niewielkie nawet pieniadze. IMHO w zaleznosci od
    Twojego podejscia, zaangazowania, kontaktow, wytrwalosci, konsekwencji,
    uporu albo osiagniesz satysfakcje w tym co bedziesz robil, albo bardzo
    szybko dasz sobie spokoj. Idac dalej powiem tak: bardzo fajna robota :-) jak
    sie na to patrzy z boku, a tak na prawde to pracujesz od rana do nocy :-) Tu
    mi sie przypomnial jeden z moich klientow z ktorym takowa umowe podpisalem o
    godzinie 2.30!! nie 14.30, bo wtedy on mial czas :-) Ale :-) zycze
    powodzenia.

    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-10-30 19:26:51
    Od: h...@p...onet.pl

    Wielkie dzięki za informacje. Zastanowiłem się i stwierdzam, że to praca nie
    dla mnie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-10-31 07:05:15
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    Piekna ilustracja. "Praca nie dla mnie". Napisz do sieci i zawsze znajdzie
    sie wystarczajaca liczba "zniechecaczy"..

    Kazdy ma osobiste owody, aby cos robic lub nie. Jezeli w tym, co masz robic,
    pozwolisz, aby twoje decyzje za Ciebie podejmowal ktos inny, niz Ty sam, to
    niestety nie swoj plan zrealizujesz.

    Ja mialem okazje sprobowac wielu zajec, ktore polegaja na spotykaniu sie z
    klientami. Fakt, to klient decyduje o tym, kiedy ma czas. Ale to Ty
    decydujesz, czy akurat z tym klientem chcesz sie spotykac!

    Zawod agenta ubezpieczeniowego jest bardzo trudny, to fakt. Jest tez
    jednoczesnie pieknym zawodem a dla tych, ktorzy zamiast na watpliwosciach,
    skupiaja sie na decyzjach - jest tez zawodem satysfakcjonujacym i
    profitowym.
    Oczywiscie, potrzeba duzo pracy i sporo czasu (okolo 1 roku) aby zawod ten
    stal sie oplacalny ekonomicznie. Niestety, inaczej bywa tylko u typowych
    akwizytorow, sprzedajacych po biurach pirackie CD lub skarpety albo
    sweterki, czesto z przemytu. Ci dostaja profity od razu.

    Mam przyjemnosc blizej znac warunki pracy w Commercial. Wyszkolenie agenta
    trwa 2 miesiace, do 3 miesiecy. Z otrzymaniem licencji KNUiFE to razem 3-4
    miesiace. Na ten czas MUSISZ miec inne zrodlo dochodu. Zreszta w NN jest
    podobnie.
    Po uzyskaniu licencji i podpisaniu umowy przez rok lub dwa, o ile
    utrzymuejsz sie w rankingu na odpowiedniej ilosci punktow - w stosunku do
    zespolu - masz mozliwosc rekompensaty ZUS i nie tylko. Podana przez Agenta
    informacja o inkaso nie jest juz prawdziwa.

    Niezbedne cechy i umiejetnosci przyszlego agenta to:
    1. Uczciwosc
    2. Dyscyplina
    3. Nastawienie na sukces
    4. Koncentracja na swoich celach
    5. Koncentracja na celach klienta
    6. Latwosc nawiazywania kontaktow
    7. Determinacja osiagania sukcesow
    8. Radzenie sobie z odmowa

    Jak na ironie - WSZYSTKIE te cechy sa potrzebne na dowolnym stanowisku
    pracy.
    Sa tez niezbedne w budowie - na przyklad - sieci dystrybucji wielopoziomowej
    (ta jednak jest biznesem, nie praca, choc technicznie czynnosci i
    zaangazowanie czasowe sa takie same)

    Reasumujac,
    1. Sadze, ze Twoja decyzja jest pochopna
    2. Sadze, ze Twoje osobiste cele sa za male
    3. Sadze, ze nie znasz swoich mozliwosci
    4. Sadze tez ze to Twoja sprawa i twoje zycie
    5. Na Twoim miejscu zbieralbym informacje od tych, ktorzy cos w tym
    zawodziie osiagneli, a nie od tych ktorzy "zajmowali sie [kiedys] jakis
    czas".... bo to oznacza ze w tym zawodzie im sie nie udalo. I dotyczy to
    wszystkich zawodow, biznesow i stanowisk, jakie bedziesz rozpatrywac.

    Przemysl jeszcze raz, czy to dla Ciebie czy nie - ale nie w swetle kosztow
    pracy, tylko w swietle tego, co chcialbys osiagnac i dlaczego.

    Jezeli jestes z Warszawy, mozemy temat omowic przy piwie lub kawie

    Waligora

  • 6. Data: 2002-10-31 20:57:50
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Waligora" w news:LC4w9.50780$aa2.560309@news.chello.at napisał(a):

    > Mam przyjemnosc blizej znac warunki pracy w Commercial.

    Czy Commercial oferuje tzw. place kontraktowa? A nawet jesli nie, to jak
    mogloby to wygladac? Stala praca + prowizja najpewniej, czy tak?

    pozdrawiam
    Greg

  • 7. Data: 2002-11-03 07:28:04
    Od: "Agent" <k...@t...pl>

    Użytkownik Waligora <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:LC4w9.50780$a...@n...chello.at...
    > Podana przez Agenta
    > informacja o inkaso nie jest juz prawdziwa.

    Ok, moze masz racje, jeszcze jakis rok temu tak bylo, jak jest teraz wiesz
    pewnie lepiej.
    Co do calej reszty, masz racje, jak nie sprobuje, to jak ma wiedziec czy to
    dla niego nie jest dobre.

    Krzysztof