PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgent ubezpieczeniowy w CU › Re: Agent ubezpieczeniowy w CU
    From: "Agent" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Agent ubezpieczeniowy w CU
    Date: Wed, 30 Oct 2002 18:50:56 +0100

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > Jutro mam rozmowę kwal. w sprawie pracy jako agent ubezpiecz. w Comercial
    > Union, tylko co tak naprawdę robi taki agent, jakie wynagrodzenie w
    pierwszych
    > miesiącach itp. Czy warto???

    Witaj :-), przez ostatnie dwa lata zajmowalem sie ubezpieczeniami, co prawda
    nie dla CU ale dla NN. Wynagrodzenie prowizyjne, wlasna dzialalnosc
    gospodarcza, Ty ponosisz koszty zwiazane z ZUS-em, samochodem, paliwem,
    telefonem komorkowym i cala reszta. Z moich informacji to prowizja wyplacana
    Agentom CU jest od tzw inkasa, czyli dostajesz prowizje z czestotliwoscia z
    jaka oplaca klient. Teraz co bedziesz robil :-) ano to co kazdy agent robic
    powinien, dzwonic, umawiac sie, odbywac umowione spotkania i NAJWAZNIEJSZE
    UBEZPIECZAC - czego ci szczerze zycze. Nie znam obecnej strategi CU,
    natomiast przypuszczam ze na okres "rozruchu" moga na przyklad zaplacic ci
    skladke ZUS, albo jakies niewielkie nawet pieniadze. IMHO w zaleznosci od
    Twojego podejscia, zaangazowania, kontaktow, wytrwalosci, konsekwencji,
    uporu albo osiagniesz satysfakcje w tym co bedziesz robil, albo bardzo
    szybko dasz sobie spokoj. Idac dalej powiem tak: bardzo fajna robota :-) jak
    sie na to patrzy z boku, a tak na prawde to pracujesz od rana do nocy :-) Tu
    mi sie przypomnial jeden z moich klientow z ktorym takowa umowe podpisalem o
    godzinie 2.30!! nie 14.30, bo wtedy on mial czas :-) Ale :-) zycze
    powodzenia.

    Krzysztof