PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdres w CV po angielsku › Re: Adres w CV po angielsku
  • Data: 2004-02-03 21:32:48
    Temat: Re: Adres w CV po angielsku
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ii" <i...@i...ii> wrote in message news:bvo3q7$r0o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Inna sprawa to umieszczenie adresu w CV napisanym po angielsku, bo czasem
    > nieprzetłumaczenie adresu może być odebrane niekorzystnie i skutkować
    > odrzuceniem CV. W taki przypadku właściwszy byłby sposób drugi i raczej
    tak bym
    > zrobił.

    A ja na miejscu zagranicznego pracodawcy odrzucilbym wszelkie absurdy typu
    tlumaczenie wlasnego adresu, czy tez zamieszczanie klauzuli o zgode na
    przetwarzanie danych osobowych.

    A patrzac w druga strone: angielski kandydat chcialby napisac swoj adres w
    notacji
    polskiej chcac przypodobac sie polskiemu pracodawcy, lub by nie podpasc
    nasyconego widzimisiem polskiemu HR-owcowi. Pomoz mu w tym. Mieszka biedak
    na 13 Flower Lane, a wczesniej na 5 Sugar Place.

    GreG