PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator sieci we Wrocławiu ? › Re: Administrator sieci we Wrocławiu ?
  • Data: 2008-05-06 18:51:55
    Temat: Re: Administrator sieci we Wrocławiu ?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam jeszcze radę od siebie: nie szukaj pracy w firemce typu krzak,
    > tylko poszukaj w dużych firmach, korporacjach. Tam będziesz miał
    > mniejszy zakres obowiązków, a pensję większą.

    ooo nie do konca:)
    wiadomo ze w firmie krzak tez moga placic grosze, ale korporacja to tez
    cwana bestia i nie placi wiecej niz musi :)
    a do korporacji ciagna tlumy chetnych myslac ze tam jest super i cudownie,
    robi sie kariere i zarabia kokosy:) wiec maja w kim wybierac.
    roznie z tym bywa, ale nie ma co mowic ze w korporacji to sie super zarobi.
    patrz na centra ksiegowe jak Cap Gemini, IBM BTO, Shell :) korporacje a
    place sa srednie.

    --
    pzdr
    piotrek