PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator sieci we Wrocławiu ? › Re: Administrator sieci we Wrocławiu ?
  • Data: 2008-05-07 20:17:18
    Temat: Re: Administrator sieci we Wrocławiu ?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale jest różnica pomiędzy księgową, a specjalistą. W takim
    > CapGemini (pracowałem tam) jako specjalista IT można zarobić od
    > przyzwoicie do bardzo dobrze, przy czym już 'przyzwoicie' jest sporo
    > ponad średnią krajową. Ale trzeba być specjalistą.

    tez mam taka nazwe stanowiska i nie czuje sie zebym zarabial super duzo w
    korporacji:)
    a sa i tacy co przeszli na to stanowisko z nizszego i maja jeszcze mniej:)
    jak to mowia, placa ile musza a i pensja swiadczy o tym dlaczego dlugo
    szukali kogos na to stanowisko:)
    jak widac postawili sobie pewnie zalozenia placowe i szukali tak dlugo az
    kogos znalezli kto sie zgodzi pracowac za takie a nie inne pieniadze.

    a znam firme krzak gdzie zwyklu pracownik IT powiedzial 3 tys netto i
    dostal, kolejny powiedzial 5 tys netto i tez dostal, zapytalem wlasciciela
    skad ta roznica, a on odpowiedzial ze pytalem przy rekrutacji ile chce
    zarabiac ile powiedzial tyle dostal bo mi sie to i tak oplaca:)
    jak by powiedzial 7 tys netto to bym sie zastanowil ale moze tez by dostal
    :)

    a w korporacji jak komus nie zalezy super bardzo na szybkim znalezieniu
    pracownika to beda szukac az wcisna kogos w widelki:)

    > A znam też korporacje (tu, w Polsce), gdzie w IT zarabia się
    > pięciocyfrowo. Ale ciągle jest tak jak mówisz: nie płaci więcej, niż
    > musi.

    oczywiscie:)
    z drugiej strony znam polska spolke w ktorej prezes ma kilka razy wieksza
    pensje niz szef oddzialu w krakowie niemalej zachodniej korporacji:)

    niema reguly:)

    --
    pzdr
    piotrek