PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator IT za granica... › Re: Administrator IT za granica...
    From: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Administrator IT za granica...
    Date: Sat, 27 May 2006 16:11:31 +0200

    > Tak, oczywiscie, jak najbardziej. tylko zgubilem adresy tych firm :) Skad
    ty
    > wziales taka kwote ?
    > Ty mowisz o zagranicy czy naszym kraju ? Ja niestety mieszkam na zadupiu,

    O stolicy naszego kraju mówię. A firma to przybudówka jednego z banków

    > gdzie prezydentem miasta jest zwykly spawacz, czy tez prosty stoczniowiec,

    Czyżby Szczecin ??

    > wiec rozwoju w miescie zadnego nie ma. Wrecz przeciwnie. Z kolei
    > przeprowadzka wchodzi w gre, o ile inna firma sklonna bylaby zaproponowac
    > min 2k netto jak to wyniklo z poprzednich postow odnosnie migracji do
    innych
    > miast.

    Masz rację za mniej to nawet nie ma co myśleć o przeprowadzce

    > Heh, najlepsze jest to, ze tam moglbym pracowac do konca zycia i nie
    > zwolniliby mnie nigdy :)
    > Moze to dla niektorych raj, ale uwazam, ze takie czasy sie skonczyly i nie
    > ma co "gnic" w jednej firmie i sie uwsteczniac.

    Nie ma co gnić za tyle, ile ci płacą.

    > Jobpilot - widze tam samych programistow C, Javy, a z tego co sie ostatnio
    > dowiedzialem, to nie jest to praca stala, nawet nie jest to praca w
    > najwiekszych firmach, tylko firmach corkach, ktorym zostalo zlecone
    > napisanie programu, skryptow, itd. Z drugiej strony, to ja zadnym
    > programista nie jestem - co prawda znam php, delphi, ale za dlugo i zbyt
    > ciezko mi pisanie idzie, zeby robic z tego zrodlo utrzymania.

    A ja tam widzę oferty dla administratorów. Dam ci jeszcze jeden link
    www.reed.co.uk
    Poza tym poczytaj grupy hierarchii alt.pl.praca.* i pl.praca.*

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl