PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Admin Linux

  • 1. Data: 2006-03-03 06:13:53
    Temat: Re: Admin Linux
    Od: "cassius" <a...@o...pl>

    >Czesto slysze taki tekst "No ja licze ten no na Panstwa w tej kwestii i
    >wierze ze bede zadowolony". A ja wtedy pytam dla jaj : "Wiec 849 zl Pana
    >satysfakcjonuje tak ?"
    A co odpowiesz na zdanie: Moge zaproponowac 200zl, 2000zl, 20000zl....
    kazdy chce zarabiac jak najwiecej , a to ile bede zarabial zalezy od
    stanu finansowego firmy i stanowiska obejmowanego, czyli
    odpowiedzialnosci i zakresu obowiazkow.
    Ja bym na pytanie: Wiec 849 zl Pana satysfakcjonuje tak?
    A Pana by satysfakcjonowalo?
    Pewnie dla jaj: "Tak"
    -"Tak Tak dzwoni do innego pracodawcy"
    Tak dla jaj :D