PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciaglosc pracy

  • 1. Data: 2006-03-02 18:16:58
    Temat: ciaglosc pracy
    Od: Maciej Friedel <m...@b...friedel.pl>

    witam,
    czy zachowuje ciaglosc pracy jezeli od rozwiazania umowy z jedna firma a
    podpisaniem nowej umowy nie uplynelo wiecej niz miesiac ?

    poz
    Maciek

  • 2. Data: 2006-03-02 18:29:55
    Temat: Re: ciaglosc pracy
    Od: u...@g...pl

    A do czego Ci potrzebna ta ciaglosc?

  • 3. Data: 2006-03-02 20:42:01
    Od: "Jacek Wróblewski" <j...@g...pl>

    Uzytkownik <u...@g...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    >A do czego Ci potrzebna ta ciaglosc?

    Jak go wywala, to przynajmniej kuroniówa...

  • 4. Data: 2006-03-02 20:44:34
    Od: "Jacek Wróblewski" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Maciej Friedel" <m...@b...friedel.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czy zachowuje ciaglosc pracy jezeli od rozwiazania umowy z jedna firma a
    > podpisaniem nowej umowy nie uplynelo wiecej niz miesiac ?

    O ile wiem, ale nie jest to podparte kodeksem, bo nie moge tego znalezc, to
    chyba 2 tygodnie.
    Powyzej tego moga sie przyssac...

  • 5. Data: 2006-03-02 22:41:29
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    Termin "ciągłość pracy" już nie funkcjonuje od dłuższego czasu.
    Kiedyś od tej ciągłości zależał urlop wypoczynkowy i chyba dodatek
    stażowy.
    Napisz dokładniej, co chciałbyś się dowiedzieć, bo trudno udzielać
    odpowiedzi, gdy można się tylko domyślać, co autor miał na myśli.
    Do 30 dni od rozwiązania umowy pracę osoba zachowuje prawo do
    bezpłatnej opieki medycznej. Czy o to chodziło?

    wa

  • 6. Data: 2006-03-02 23:02:02
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Do 30 dni od rozwiązania umowy pracę osoba zachowuje prawo do
    > bezpłatnej opieki medycznej. Czy o to chodziło?

    To ja jeszcze dorzucę tak: jeżeli między jedną a drugą pracą nie minęło
    30 dni, to masz prawo do wynagrodzenia/zasiłku chorobowego bez okresu
    wyczekiwania.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2006-03-03 06:29:00
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!

    Dnia Thu, 2 Mar 2006 21:42:01 +0100, Jacek Wróblewski napisał(a):

    > Uzytkownik <u...@g...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Jak go wywala, to przynajmniej kuroniówa...

    Yyyy, a co to ma wspólnego z kurioniówką?

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl