PracaGrupypl.praca.dyskusje › Admin Linux

  • 1. Data: 2006-03-02 19:36:10
    Temat: Admin Linux
    Od: Krzysztof Kuźmicki <"krzysztof[no-spam]"@kuzmicki.net>

    Witam
    Wlasnie koncze studia na Informatyce (polibuda). Mam pytanie, ile
    powinienem zaproponowac (zarzadac) 1. pensji od pracodawcy. Oprocz
    studiow robilem, rozne projekty z zakresu sieci non-profit i mam w tym
    doswiadczenie.

    --
    Krzysztof Kuźmicki
    http://kuzmicki.net/

  • 2. Data: 2006-03-02 20:13:06
    Temat: Re: Admin Linux
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Krzysztof Kuźmicki napisał(a):
> [...]
    > powinienem zaproponowac (zarzadac) 1. pensji od pracodawcy. Oprocz
    > studiow robilem, rozne projekty z zakresu sieci non-profit i mam w tym
    1/10 ceny samochodu. Cena samochodu zalezna od:
    1) Miejscowosc (wielkosc miasta, ilosc potencjalnych konkurentow)
    2) Rozmiar sieci/ilosc kompow
    3) Na czym mialoby polegac administrowanie? Siedzisz 8godz co dzien czy
    tez jestes na telefon? Serwer jako router tylko czy jeszcze jakies
    uslugi? I tylko serwer czy tez stacje robocze?
    4) Jak duzy zwiazek mialy te projekty z administracja? Bo mam kolege
    ktory tez mowil ze ma doswiadczenie z zakresu sieci - kladl skretke w
    akademiku;P
    5) Rodzaj umowy
    Na przyszlosc... przeszukaj najpierw archiwum grupy i popatrz jakich
    informacji oczekuja grupowicze zeby moc odpowiedziec na to pytanie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-03-02 20:13:53
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kuźmicki" <"krzysztof[no-spam]"@kuzmicki.net> napisał
    w wiadomości news:a9ujd3-2s.ln1@kuzmicki.net...
> [...]
    > powinienem zaproponowac (zarzadac) 1. pensji od pracodawcy. Oprocz studiow
    > robilem, rozne projekty z zakresu sieci non-profit i mam w tym

    Czesto slysze taki tekst "No ja licze ten no na Panstwa w tej kwestii i
    wierze ze bede zadowolony". A ja wtedy pytam dla jaj : "Wiec 849 zł Pana
    satysfakcjonuje tak ?"

  • 4. Data: 2006-03-02 20:41:23
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > wierze ze bede zadowolony". A ja wtedy pytam dla jaj : "Wiec 849 zł Pana
    > satysfakcjonuje tak ?"

    A ja odpowiadam: To co mi Pan proponuje swiadczy o nieznajomosci prawa.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-03-02 20:45:11
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > A ja odpowiadam: To co mi Pan proponuje swiadczy o nieznajomosci prawa.

    jakiego prawa, że się zapytam? jest to kwota najnizszej krajowej na pełen
    etat, tak że jest wszystko ok

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2006-03-02 20:54:37
    Od: Krzysztof Kuźmicki <"krzysztof[no-spam]"@kuzmicki.net>

    badzio napisał(a):
    > 1/10 ceny samochodu. Cena samochodu zalezna od:
    > 1) Miejscowosc (wielkosc miasta, ilosc potencjalnych konkurentow)
    Lodz
    > 2) Rozmiar sieci/ilosc kompow
    AS, kikadziesiat
    > 3) Na czym mialoby polegac administrowanie? Siedzisz 8godz co dzien czy
    > tez jestes na telefon? Serwer jako router tylko czy jeszcze jakies
    > uslugi? I tylko serwer czy tez stacje robocze?
    Na miejscu + "hostowanie" roznych uslug
    > 4) Jak duzy zwiazek mialy te projekty z administracja? Bo mam kolege
    > ktory tez mowil ze ma doswiadczenie z zakresu sieci - kladl skretke w
    > akademiku;P
    No skretke tez kladlem...
    > 5) Rodzaj umowy
    Pelen etat.
    > Na przyszlosc... przeszukaj najpierw archiwum grupy i popatrz jakich
    > informacji oczekuja grupowicze zeby moc odpowiedziec na to pytanie.
    Dzieki za informacje.

    --
    Krzysztof Kuźmicki
    http://kuzmicki.net/

  • 7. Data: 2006-03-02 21:08:49
    Od: "mn" <...@...mn>

    > jakiego prawa, że się zapytam? jest to kwota najnizszej krajowej na pełen
    > etat, tak że jest wszystko ok

    nieprawda

  • 8. Data: 2006-03-02 21:16:55
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > jakiego prawa, że się zapytam? jest to kwota najnizszej krajowej na pełen
    > etat, tak że jest wszystko ok

    To była kwota najnizszej krajowej ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2006-03-02 21:39:54
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > To była kwota najnizszej krajowej ...

    czyzby wskazniki sie zmienily o 2 zl i 55 groszy??
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 10. Data: 2006-03-02 21:42:13
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:du7li4$fdq$1@inews.gazeta.pl gromax
    <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> pisze:

    > jakiego prawa, że się zapytam? jest to kwota najnizszej krajowej na pełen
    > etat, tak że jest wszystko ok
    Polskiego prawa, doucz się.
    Od 01.01.2006 minimalne wynagrodzenie to 899,10 zł.
    Rozporządzenie Rady Ministrów Dz. U. z 2005 r. Nr 177, poz. 1469.

    Jotte