PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwent uczelni i rejestracja w UP

  • 1. Data: 2003-06-05 18:39:38
    Temat: Absolwent uczelni i rejestracja w UP
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Niebawem będę absolwentem jednej z naszych polskich politechnik. Póki co
    szukam pracy i zastanawiam się czy i kiedy zgłosić się do Urzędu Pracy?
    Kiedy oficjalnie kończy mi się ubezpieczenie zdrowotne? Czy w momencie
    obrony pracy mgr., czy też może dopiero z początkiem przyszłego semestru
    (tj. w październiku) ?

  • 2. Data: 2003-06-06 12:01:19
    Temat: Re: Absolwent uczelni i rejestracja w UP
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik -=Przemek=- napisał:
    > Kiedy oficjalnie kończy mi się ubezpieczenie zdrowotne? Czy w momencie
    > obrony pracy mgr., czy też może dopiero z początkiem przyszłego semestru
    > (tj. w październiku) ?

    Z tego co wiem, to za ubezpieczenie zdrowotne płacą twi rodzice (jeśli
    płacą ;)), a nie uczelnie. Moja, rznajmiej, za mnie nie płaci.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 3. Data: 2003-06-06 13:50:39
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "martin" <m...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem, to za ubezpieczenie zdrowotne płacą twi rodzice (jeśli
    > płacą ;)), a nie uczelnie. Moja, rznajmiej, za mnie nie płaci.

    Tylko że jak idziesz do lekarza, to pokazujesz książeczkę zdrowia
    (studencką).

  • 4. Data: 2003-06-06 13:51:59
    Temat: Odp: Absolwent uczelni i rejestracja w UP
    Od: Łukasz <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl>

    Użytkownik -=Przemek=- <c...@d...alter.pl> napisal:

    > Tylko że jak idziesz do lekarza, to pokazujesz książeczkę zdrowia
    > (studencką).

    To to jeszcze dziala ????
    Wydawalo mi sie, ze juz dawno mozna to bylo wyrzucic...

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 5. Data: 2003-06-06 14:55:18
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl> napisał w wiadomości

    > To to jeszcze dziala ????
    > Wydawalo mi sie, ze juz dawno mozna to bylo wyrzucic...

    No a jak inaczej? Dajmy na to, ze jestes poza swoja przychodnia i nagle
    musisz isc do lekarza Przeciez to chyba oczywiste, ze musisz pokazac
    ksiazeczke lub przynajmniej legitymacje studencka.

  • 6. Data: 2003-06-06 15:03:54
    Od: Łukasz <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl>

> [...]

    > musisz isc do lekarza Przeciez to chyba oczywiste, ze musisz pokazac
    > ksiazeczke lub przynajmniej legitymacje studencka.

    OK. Wydawalo mi sie, ze bylem ubezpieczony przez rodzicow.
    Ale widac tylko mi sie wydawalo...

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 7. Data: 2003-06-06 15:08:14
    Od: "Ula" <i...@N...gazeta.pl>

    Nie tylko nie działa, ale już jakieś 3 lata temu (po rzekomej reformie służby
    zdrowia) pani w dziekanacie odmówiła podbicia owej książeczki, bo jest ona po
    prostu nieważna. Ubezpieczaja Cię rodzice, lub/i Euro26 lub inne temu
    podobne. A co pokazujemy u lekarza? Ja osobiście kartę chipową.

  • 8. Data: 2003-06-06 15:13:00
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik -=Przemek=- napisał:
    > Użytkownik "martin" <m...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko że jak idziesz do lekarza, to pokazujesz książeczkę zdrowia
    > (studencką).

    Może jak _Ty_ idziesz :) Jak _ja_ idę, to pokazuje ostatni dowód wpłaty
    na ubezpieczenie. Myślałem, że tak jest wszędzie.

  • 9. Data: 2003-06-06 15:21:54
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003 16:55:18 +0200, -=Przemek=- wrote:

> [...]
    > musisz isc do lekarza Przeciez to chyba oczywiste, ze musisz pokazac
    > ksiazeczke lub przynajmniej legitymacje studencka.

    Chyba dawno u lekarza nie byłes,
    ja konczyłam studia w zeszłym roku,
    a od wejscia reformy żądają pokazania rodzinnej ksiazeczki
    ubezpieczeniowej.
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 10. Data: 2003-06-06 15:24:21
    Od: Łukasz <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl>

    > OK. Wydawalo mi sie, ze bylem ubezpieczony przez rodzicow.
    > Ale widac tylko mi sie wydawalo...

    Kurde, odpowiadam sam sobie ;)
    Jednak mi sie nie wydawalo :)

    pozdrawiam