PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwent uczelni i rejestracja w UP

  • 11. Data: 2003-06-06 15:31:08
    Temat: Re: Absolwent uczelni i rejestracja w UP
    Od: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>

    > Chyba dawno u lekarza nie byłes,
    > ja konczyłam studia w zeszłym roku,
    > a od wejscia reformy żądają pokazania rodzinnej ksiazeczki
    > ubezpieczeniowej.

    w lubelskim nadal studencka książeczka zdrowia jest dokumentem
    poświadczającym ubezpieczenie zdrowotny

    Seba

  • 12. Data: 2003-06-06 15:50:22
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    Myślałem, że tak jest wszędzie.

    Widać, co "kraj" (czyt. region) to obyczaj ;-))

    Pozdrowienia
    Kasia

  • 13. Data: 2003-06-06 18:21:04
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM> napisał w wiadomości

    > w lubelskim nadal studencka książeczka zdrowia jest dokumentem
    > poświadczającym ubezpieczenie zdrowotny

    Na Śląsku podobnie. W zeszłym roku w pomorskim również chciano zobaczyć
    książeczkę studencką.