PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwent - pierwsza praca

  • 1. Data: 2004-06-28 08:40:01
    Temat: Absolwent - pierwsza praca
    Od: "Plissken" <p...@p...onet.pl>

    Hej
    Mam pytanie w zwiazku z programem Absolwent. Jestem studentem i do tej pory
    bylem juz raz zatrudniony. Czy w zwiazku z tym, bo obronie pracy gdy zaloze
    sobie firme to czy bedzie mnie obowiazywac caly ten smieszny program "Pierwsza
    praca dla absolwenta" (moglem pomylic doklada nazwe) i czy w zwiazku z tym bede
    przez rok placic tylko pi razy oko 200 zl zusu ???

    Pozdrowiowienia dla bezrobotnych i nie tylko

    Tomek

  • 2. Data: 2004-06-28 10:39:02
    Temat: Re: Absolwent - pierwsza praca
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hej
    > Mam pytanie w zwiazku z programem Absolwent. Jestem studentem i do tej
    pory

    Nie ma programu Absolwent, Pierwsza Pracy, itp.... Bo nie ma już pojęcia
    "absolwent" w Ustawie o promocji zatrudnienia.

> [...]
    bede
    > przez rok placic tylko pi razy oko 200 zl zusu ???

    Hm... "smieszny program" a kasę to by się chciało brać? ;)

    No, ale nie ma już tego...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2004-06-28 11:44:59
    Od: "Krzysztof Sadowski" <k...@W...gazeta.pl>

    Waldemar Bulkowski <j...@W...tlen.pl> napisał(a):

    > No, ale nie ma już tego...

    Jest, ale się inaczej nazywa i jest finansowane z "funduszu europejskiego".
    Czyli jest to samo z tym, że zmieniły się trochę druki i jest mniej
    pieniędzy, a cała impreza reklamowana jest jako dobrodziejstwo wstąpienia do
    UE.

  • 4. Data: 2004-06-29 06:19:02
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Krzysztof Sadowski" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cbp0br$oa4$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Czyli jest to samo z tym, że zmieniły się trochę druki i jest mniej
    > pieniędzy, a cała impreza reklamowana jest jako dobrodziejstwo wstąpienia

    Jest zwolnienie lub jakaś ulga przy opłacaniu ZUSu? Oj, chyba nie... Bo to
    miałem na myśli pisząc, że już nie ma.

    No i nie ma (na razie) specjalnego programu kierowanego do absolwentów.
    Zamiast tego jest m.in. staż dla osób do 25 roku życia (lub do 27 roku w
    przypadku ukończenia studiów).

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski