PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w irlandii

  • 1. Data: 2004-06-28 08:13:27
    Temat: praca w irlandii
    Od: krzys <K...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    Szukam osób które skorzystały z oferty firmy "Rafak" lub irlandzkiego
    odpowiednika "Dalmac". Chodzi o załatwianie przez nich pracy . Firma ta
    nie pobiera żadnych opłat za pośrednictwo, lecz prowadzi 2 tygodniowy
    kurs (założenie konta w banku, przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej,
    podatki w Irlandii, itp) koszt kursu to ok 5000 zł. I właśnie to mi nie
    pasuje. Nie chce się naciąć więc proszę o pomoc i ewentualne recenzje
    osób które skorzystały z ich oferty.
    Krzys.

  • 2. Data: 2004-06-28 14:51:03
    Temat: Re: praca w irlandii
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Olej ich. Sam latwo znajdziesz prace na www.monster.ie. Jezeli, oczywiscie
    masz wyksztalcenie, znasz jezyk oraz twoj zawod jest przyszlosciowy.

    Pawel P.

  • 3. Data: 2004-06-28 18:24:45
    Od: krzys <t...@p...com>

    Pawel P. napisał(a):

    > Olej ich. Sam latwo znajdziesz prace na www.monster.ie. Jezeli, oczywiscie
    > masz wyksztalcenie, znasz jezyk oraz twoj zawod jest przyszlosciowy.

> [...]
    Problem polega na tym że zawód mój jest przyszłościowy (jestem
    konsultantem w IT) ale mój język to "kali wiedzieć, kali umieć" i
    chciałem na początek pojechać aby tylko się zaczepić i doszlifować
    język. A potem.... to wiadome.
    krzys

  • 4. Data: 2004-06-28 21:21:55
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    to radze pojechac na kurs jezykowy. Po odbyciu takiego, ok 3-6 powinienes
    dogadywac sie w pracy. A podczas nauki mozesz poszukiwac pracy.

    Pawel P.