PracaGrupypl.praca.dyskusje › Microsoft - rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2004-06-27 20:51:40
    Temat: Microsoft - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    zostalem zaproszony na rozmowe w Microsofcie w sprawie pracy na stanowisku
    sprzedawcy/telemarketera.
    w zwiazku z tym zastanawiam sie nad kilkoma rzeczami...
    czy jest cos na co powinienem sie specjalnie przygotowac?
    jakie wskazowki moglibyscie mi dac?
    jak sie przygotowac?
    nie chodzi mi o ogolne rady tylko o jakies charakterystyczne wskazowki. sam
    nie jestem pewien bo nie ma jakis specyficznych wymagan... moze ktos z Was,
    drodzy grupowicze, ma jakies dobre rady dla mnie.
    z gory dzieki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-27 21:15:33
    Temat: Re: Microsoft - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2004 22:51:40 +0200, ukasik... <u...@g...pl> napisał:

> [...]
    > Was,
    > drodzy grupowicze, ma jakies dobre rady dla mnie.

    Powiedz, ze bardzo sie interesujesz ich produktami i przygotuj odpowiedzi
    dla ewentualnych klientow na ponizsze :)

    http://www.drweb32.pl/index.php?id=234&param=more
    http://www.cert.pl/index2.html?action=show_news_more
    &nid=579
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,21512
    71.html
    http://infojama.pl/article.php?sid=2622
    http://www.pspolska.pl/
    http://info.onet.pl/941769,18,item.html

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 3. Data: 2004-06-28 10:53:13
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    A takze badz gotowy do rozmowy po angielsku :-).

    Pozdrawiam

    Pawel P.