PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwenci informatyki!!!

  • 11. Data: 2002-03-12 16:49:41
    Temat: Re: Absolwenci informatyki!!!
    Od: "Cholla Yi" <m...@w...pl>

    Warto chodzic do firm informatycznych i pytac sie o prace? czy moze samo
    wysylanie maili z pytaniem o prace wystarczy?

    pret

  • 12. Data: 2002-03-12 17:10:13
    Od: <p...@h...com>

    On 12 Mar 2002 14:29:28 +0100, <p...@h...com> wrote:

    >Hey,
    >
    >Czy komus z was udalo sie znalesc prace w jakiejs dziedzinie informatyki?
    >Ja skonczylem studia w polowie stycznia i z praca krucho.

    Po mojemu na drzwiach kazdej z uczelni ksztalcacych informatykow
    powinien wisiec wykres bezrobotnych informatykow moze to powstrzyma
    owczy ped na ten kierunek.
    Bo taki informatyk to siedzi w cieple gra caly dzien w Quake na
    komputrze i scina gruba kasiore. Rzeczywistosc jest gowniana i niech
    to wiedza dzieci ktore koniecznie chca sie wp... w ten pasztet.

    Pzdr
    Limfo

  • 13. Data: 2002-03-12 17:17:38
    Od: <p...@h...com>

  • 14. Data: 2002-03-12 17:28:41
    Od: <p...@h...com>

    Użytkownik Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@l...localdomain...

  • 15. Data: 2002-03-12 18:21:11
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    "Precz Z. CenzuraNaInternetPL" <c...@h...com> wrote in message

    > I studentow tez nie bedzie.
    >
    > Wyz demograficzna sie skonczy za rok czy dwa. W sumie to nadmiar wyzy
    > demograficznej wyjechala. Jesli kraj nie umie lub nie moze zagospodarowac
    > nadmiar ludzi to straci ludzi.
    >
    > Jak ja wchodzilem w zycie pracy w poczatkowych latach 1980 tez byla wyz
    > i ciezkie przemysly sie walily. Bylo %17 bezrobotnych, porzyczki prawie
    > %20 kosztowaly. Tylko wtedy z USA nie bylo gdzies lepiej gdzie mozna
    > bylo wyjechac.

    Zapomniales dodac ze wtedy byla tez tam wysoka infalacja ;)

  • 16. Data: 2002-03-12 22:39:02
    Od: "WEJDER" <m...@w...pl>

    nie wiem gdzie tyle placa :(
    ale myslalem ze mniej juz nie mozna.........
    i jak w koncu znajde jakas prace to chodz tyle mi dadza....... :((

    fakit

  • 17. Data: 2002-03-12 22:40:05
    Od: "Beny" <b...@a...de>

    nie wiem gdzie tyle placa :(
    ale myslalem ze mniej juz nie mozna......... (wawa)

  • 18. Data: 2002-03-13 00:50:14
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem - czy w zwiazku z smiercia dziadka zony przysluguje
    mi prawo do urlopu okolicznosciowego?
    Prosze opinie szanownych grupowiczow, najchetniej poparte odsylaczem do aktu
    prawnego.

    Z góry dziekuje
    Jacek

  • 19. Data: 2002-03-13 08:16:43
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > a w jakim miescie najlepiej szukac???

    Szczerze?
    W Monachium.

  • 20. Data: 2002-03-13 08:23:12
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Użytkownik "Macko" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Uwazam, ze dobry projektant wart jest kazdych pieniedzy, ale przez
    > dobrego rozumiem nie takiego, ktory przewidzi i ujmie 95% operacji
    > wykonywanych przez uzytkownikow, tylko takiego, ktory bedzie mial tych
    > operacji 100%, w tym zwlaszcza te 5%, prowadzace do krytycznych
    > wyjatkow, komunikatow 'program wykonal niewlasciwa operacje', itp.

    Musiałeś mieć do czynienia i z genialnymi projektantami i z małymi
    projektami. Te procenty IMO można podzielić przez 2.
    Jak program po testach i poprawkach ma 5% bugów to jest świetny :(

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775