PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwenci informatyki!!!

  • 21. Data: 2002-03-13 08:41:27
    Temat: Re: Absolwenci informatyki!!!
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

    "Beny" <b...@a...de> napisal:

    > Witajcie
    > pierwsza noc po zgwalceniu Deutsche Telekom - mam adsl, hura, mam newsy
    > hura, szkoda ze sie spoznilem na spotkanie w lutym. Monachium troche
    > daleko, a moje biedne auto jeszcze musi kilka kursow do Polski
    > zaliczycz, ale co mi tam ...
    >
    > Kiedy nastepne (najlepiej z zonami - bo moja juz troche sie nudzi)

    A ja mam do ciebie pytanko powiedz gdzie dokladnie jestes w DE????
    bo spotkanie to mozemy sobie zrobic nawet dzis jak by tylko pasowalo kilku osobom ;)

    --
    Pozdrowka %%%
    |<illservice %%%
    <) (\
    ___(_,_)\___
    || // ||

  • 22. Data: 2002-03-13 08:55:46
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Czesc

    mam olbrzymia prosbe. pisze artykul o cieciach plac w polskich i
    zagranicznych firmach dzialajacych w Polsce. jesli moglibyscie mi pomoc
    - jesli (niestety) Wam obcieli albo slyszeliscie gdzie tna, to bardzo
    prosze o kontakt.
    moj e-mail - m...@p...hbv.de
    w razie czego tel. 605 96 32 16
    Bede wdzieczny za wszystkie informacje
    Maciek Mincer

  • 23. Data: 2002-03-13 09:48:45
    Temat: Re[2]: Absolwenci informatyki!!!
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello pret32,

    phc> a w jakim miescie najlepiej szukac???

    nie no beka na max.
    stary jak ty nie wiesz w jakim miescie pracy szukac jako dziobak to co
    ty zrobisz jak ci na rozmowie wstepnej koles wysunie:
    - to prosze mi tu jajko 2.4 na slacku skompilowac z obsluga isdn to mi
    sie przy linkowaniu modulow sypie...

    albo z drugiej flanki:
    - tutaj mamy taki projekt ktory ma sciagac rekordy z dwoch baz
    informixowych, porownywac tabele i roznice wstawiac do tabeli xxx
    w bazie oracle'owej, w tej bazie zrodlowej sciagaj przez cIsam a do
    oracla luzno przez odbc...

    informatycy... ;)

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 24. Data: 2002-03-13 09:49:10
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Użytkownik >> mario faza <m...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6n4rn$1ov$...@n...tpi.pl...
    > u mnie nie dziala ,
    > czy ktos wie co sie stalo ?

    Awaria, moderator też nie wie :-)

    Kris

  • 25. Data: 2002-03-13 09:50:35
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    > bo spotkanie to mozemy sobie zrobic nawet dzis jak by tylko pasowalo kilku
    osobom ;)

    no wlasnie, panowie, przyznac sie gdzie kto siedzi. Osobiscie - Norymberga

  • 26. Data: 2002-03-13 09:55:04
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    > Hey,
    >
    > Czy komus z was udalo sie znalesc prace w jakiejs dziedzinie informatyki?
    > Ja skonczylem studia w polowie stycznia i z praca krucho.

    Hej,
    Troche ta dyskusja sie zamienila w belkot, temat "praca dla informatykow"
    jest tu pewnie regularnie walkowany.
    Narzekacie, ze dla absolwenta inf. nie ma pracy, spojzcie troche realnie: w
    tej chwili sytuacja informatykow naprawde nie jest zla, to co sie dzialo 2
    lata temu to byly po prostu warunki ekstremalnie przychylne, sytuacja w
    innych zawodach jest nieporownanie gorsza.
    Informatyk ma przynajmniej szanse pracowac w zawodzie "wyuczonym". Wiele
    osob z innych wydzialow, ktore poswiecily nie mniej czasu i energi na
    studia, zdaje sobie sprawe, ze prawdopodobnie nigdy nie bedzie pracowac w
    zawodzie.

    Pozdr.
    --
    math

  • 27. Data: 2002-03-13 09:58:38
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    "m3fist0" <m...@g...pl> wrote in message
    > Hello pret32,
    >
    > Tuesday, March 12, 2002, 6:28:41 PM, you wrote:
    >
    > phc> Warto chodzic do firm informatycznych i pytac sie o prace? czy moze
    samo
    > phc> wysylanie maili z pytaniem o prace wystarczy?
    >
    > wystarczy biala koszulka z czarnym napisem microsoft.

    ja mam granatowa z bialym napisem ;-) i co?

    --
    pozdr

  • 28. Data: 2002-03-13 10:25:44
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    > no jak czytacie posty od conajmniej miesiaca to wiecie ze ja jestem z
    Hamburga :)
    > wiec do Norymbergi troche daleko ale jak to mowia "dla chcacego nic
    trudnego"
    > lub "Polak potrafi" ;-) wiec kiedy robimy jakies spotkanko ???????? :)
    > juz na sama mysl mi sie "morda" cieszy :-)

    Niestety, liste zaczalem ponownie czytac dopiero dwa, trzy dni temu.

  • 29. Data: 2002-03-13 10:28:58
    Od: "math" <g...@p...onet.pl>

    zatrudni przyjaciela, zeby bylo "po
    > znajomosci" ?!?!?!
    >
    > silniejszy zwycieza, takie jest prawo natury. eot.

    Taaaaaaaaaaa.
    No wlasnie, a tym silniejszym jest znajomy i kolo sie zamyka :(

  • 30. Data: 2002-03-13 10:29:50
    Temat: Re: Re[2]: Absolwenci informatyki!!!
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    > ja mam granatowa z bialym napisem ;-) i co?

    Daj spokoj, szkoda sie szarpac. Gosc jakis nawiedzony :)))