PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsolwenci informatyki!!! › Re: Absolwenci informatyki!!!
    From: "Efro" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Absolwenci informatyki!!!
    Date: Wed, 13 Mar 2002 13:09:17 +0100

    "Pawel Hadam" <P...@c...pl> wrote in message
    news:3C8F3201.B184451E@comarch.pl...

    > No widzisz. I tak trzeba, wlasnie do skutku.
    > Ja szukalem pracy w jesieni 1998 jako student 3 roku. Wyslalem co
    > najmniej 30 listow+cv. Roznie, albo odpowiedzi na wszelkie znalezione
    > ogloszenia, albo po prostu oferty.
    > Nienegatywnie odpowiedzialo kilka (<5) firm. 3 byly sklonne mnie
    > zatrudnic. Wybralem jedna i jestem do dzis.
    >
    > Jesli ktos wysle 100 czy 200 listow w ciagu roku i nic nie znajdzie to
    > wtedy wierze, ze jest ciezko.
    >
    > Tez sadze, ze jako informatycy i tak mamy niezle, porownuja z innymi
    > zawodami.
    >
    > Pozdrowka
> [...]

    Ja rozeslalem 9 CV dostalem 3 odpowiedzi, poszedlem do firmy na rozmowe
    kwalikacyjna i pytam pod koniec kolesia z ktorym gadalem ilu maja chetnych
    na stanowisko, a on mi mowi ze przez ostatni rok na kazde stanowisko przez
    nich oferowane przysylaja mu ponad 400(sic!), po czym wszystko wyjasnia ze
    wiekszosc to wyslali ludzie ktorzy nie powinni wysylac. Po wstepnej selekcji
    wybieraja 20 i z nimi rozmawiaja.

    Pozdr