PracaGrupypl.praca.dyskusje › Abolicja podatkowa, deklaracja majątkowa!

  • 1. Data: 2002-10-09 22:06:21
    Temat: Abolicja podatkowa, deklaracja majątkowa!
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    Co wiecie na ten temat?
    Kto musi wypełniać deklaracje majątkowe!!???????

  • 2. Data: 2002-10-10 11:22:59
    Temat: Re: Abolicja podatkowa, deklaracja majątkowa!
    Od: Michał Zaborowski <m...@w...pl>

    Gabriel wrote:
    > Co wiecie na ten temat?
    > Kto musi wypełniać deklaracje majątkowe!!???????

    Pytanie świadczy, że kolegi to nie dotyczy ;))
    Trzeba mieć określony majątek, mieszkanie powyżej
    70m^2. Jakieś inne dobra... Jak KwaKwaKwa -
    podpisze to pewnie opozycja skieruje wniosek do
    Trybunału, bo to oznacza, że każdy obywatel musi
    zapłacić rzeczoznawcy, za wycenę...

    Ogądaj wiadomości - na 100% powiedzą ;))
    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 3. Data: 2002-10-10 12:40:45
    Od: "Olek" <a...@n...onet.pl>

    > Ogądaj wiadomości - na 100% powiedzą ;))

    Polecam artykul w poniedzialkowej albo wtorkowej (nie pamietam) Wyborczej.
    Bardzo interesujace.

    Olek

  • 4. Data: 2002-10-10 13:02:55
    Temat: Odp: Abolicja podatkowa, deklaracja majątkowa!
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

> [...]
    > 70m^2. Jakieś inne dobra... Jak KwaKwaKwa -
    > podpisze to pewnie opozycja skieruje wniosek do
    > Trybunału, bo to oznacza, że każdy obywatel musi

    Nie chodzi o mnie ale o moją mame , chciała by sie co nieco dowiedzieć na
    ten temat!

  • 5. Data: 2002-10-11 21:15:46
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Olek zamieszkała pod adresem

    Jakiś link?
    Tatiana