PracaGrupypl.praca.dyskusje › ARTYKUŁ "PO STUDIACH DO GARÓW"

  • 11. Data: 2002-04-19 13:47:18
    Temat: Re: ARTYKUŁ "PO STUDIACH DO GARÓW"
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Oczywiście zaciekawli mnie to... bo od czego zależy bezrobocie Twoim zdaniem
    > Jasne że funkcja "bezrobocie" ma więcej "zmiennych" niż jedną o nazwie
    > "ilość miejsc pracy"
    > lecz jakoś nie za bardzo widze związek ze zmienną " sposób poszukiwania
    > pracy"

    sugeruje zatem zainteresowanie sie przedmiotem pn "Makroekonomia", wykladanym
    na uczelniach ekonomicznych na 1 lub 2gim roku, a w szczegolnosci problematyce
    rynku pracy.

    > mam nadzieje że wytłumaczysz ten związek

    jw. Odpowiedz zajelaby "nieco" wiecej niz kilka zdan.

    Pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2002-04-19 17:00:08
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    > sugeruje zatem zainteresowanie sie przedmiotem pn "Makroekonomia",
    wykladanym
    > na uczelniach ekonomicznych na 1 lub 2gim roku, ...

    cala ekonomia i mikro i makro zastała wprowadzona IMHO
    tylko po to zeby prostych ludzi w ch..a robic i okradac
    i jescze udowadniac im ze to dla ich dobra

    --
    Grzegorz Bober
    g...@p...fm

  • 13. Data: 2002-04-19 20:41:48
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm> wrote in message

> [...]
    > tylko po to zeby prostych ludzi w ch..a robic i okradac
    > i jescze udowadniac im ze to dla ich dobra

    Interesujaca opcja... ja bym dodal jeszcze, ze matematyka zostala wymyslona
    by gnebic dzieci w szkolach :-)

  • 14. Data: 2002-04-20 12:17:53
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    > Interesujaca opcja... ja bym dodal jeszcze, ze matematyka zostala wymyslona
    > by gnebic dzieci w szkolach :-)

    Tak. To jest to samo myslenie co robil Pilsudski jak spadal kurs zlotowki. Wzywal
    tych nikomu
    niepotrzebnych ekonomistow i opieprzal, ze cos z kursem kombinuja.

  • 15. Data: 2002-04-20 17:52:22
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "VERTRET" <v...@k...onet.pl> wrote in message

    > Tak. To jest to samo myslenie co robil Pilsudski jak spadal kurs zlotowki.
    Wzywal tych nikomu
    > niepotrzebnych ekonomistow i opieprzal, ze cos z kursem kombinuja.

    No teraz mamy to samo, mniej wiecej. Rada polityki pienieznaej jest
    "odpowiedzialna" za bezrobocie :-)

  • 16. Data: 2002-05-04 08:26:05
    Temat: Re: ARTYKU? "PO STUDIACH DO GARÓW"
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Mariusz Jankowicz wrote:

    > bezrobocie będzie rosło

    > Proponuje przemyslec to zdanie - zalezy w stopniu istotnym.

    Jak należy to rozumieć? Czy tak, że gdyby wszyscy szukali "dobrze" i
    zgodnie ze swoim wykształceniem, to nie byłoby bezrobocia? Przecież to
    marksistowsko - leninowski bełkot!
    Wystarczy wziąć gazetę, i zobaczyć jaka praca "szuka" ludzi. Stanowiska
    b.poste lub bardzo wąsko specjalizowane, w rodzaju: "magazynier
    składowania pionowego, ze znajomością normy ISO 9000, TQM, znajomość
    francuskiego, badania na nosicielstwo, licencja PNU i 3 letnia praktyka
    w sektorze FMCG w międzynarodowym koncernie, grupa inwalidzka będzie
    atutem".

    Dogbert, Evil HR Manager

  • 17. Data: 2002-05-08 23:07:19
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > chyba wy wszyscy dopiero studiujecie
    nie czytalem tego artykulu
    ale na moje to rzeczywistosc jest w Polsce taka
    że po studiach bardzo dobrzy ludzie po studiach nie maja
    szans na zdobycie pracy a jak siedza dlugo w domu
    wtedy zaczynaja szukac obojetnie jakiej pracy