PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grasz o staż - nadużycie

  • 1. Data: 2002-04-16 17:32:50
    Temat: Grasz o staż - nadużycie
    Od: "kobieta pracujaca" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Moi mili,

    Grasz o staż nie ma absolutnie sensu, jezeli i tak w Pricewaterhouse wygra
    PIOTR KUNICKI, ktoremu tatus zalatwil praktyki. Chlopiec trabi o tym na lewo
    i prawo. Nawet o tym, ze jego ojciec rozmawial juz z prezesem, i ze ma
    przyznany numer, pod ktorym bedzie pisal swoja "konkursowa" prace. Gratuluje
    wyobrazni organizatorom konkursu oraz "laureatowi" :>
    pozdrawiam
    kobieta

  • 2. Data: 2002-04-16 18:54:13
    Temat: Re: Grasz o staż - nadużycie
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "kobieta pracujaca" <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:a9hn82$iv$1@news.gazeta.pl...

> [...]
    Gratuluje
    > wyobrazni organizatorom konkursu oraz "laureatowi" :>

    te, ale te baby sa zawistne. Chlopak obrotny kuty na wszystkie kopyta wiec
    czemu ma nie wygrac. A "grasz o staż" przynajmniej ci uswiadomi jak sie
    zalatwia interesy i co to znaczy "najlepszy". ;))

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2002-04-17 06:04:14
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > czemu ma nie wygrac. A "grasz o staż" przynajmniej ci uswiadomi jak sie
    > zalatwia interesy i co to znaczy "najlepszy". ;))

    Tylko, ze w praktyce "najlepszy" nie trabi o tym fakcie, na lewo i prawo.
    Przeciwnie
    stara sie to ukryc i udaje, jakie to ma niezwykle kompetencje dzieki, ktorym
    zalapal
    sie na dane stanowisko.

  • 4. Data: 2002-04-17 08:44:22
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    "kobieta pracujaca" <k...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > PIOTR KUNICKI, ktoremu tatus zalatwil praktyki. Chlopiec trabi o tym na

    czy to moze potomek p. Kunickiego vel. Kunika z "Kariery Nikodema D." ?
    M.

  • 5. Data: 2002-04-17 10:05:04
    Temat: Re: Grasz o sta? - nadu?ycie
    Od: Samael <t...@n...wp.pl>

    Tue, 16 Apr 2002 17:32:50 +0000 (UTC)
    kobieta pracujaca stwierdzil(a):

> [...]
    >przyznany numer, pod ktorym bedzie pisal swoja "konkursowa" prace. Gratuluje
    >wyobrazni organizatorom konkursu oraz "laureatowi" :>

    To dosc powazny zarzut. Sam biore udzial w tym konkursie - zawsze
    mozna przeczytac te prace konkursowe... A czy ktos sprawdzi kto je
    pisal? To juz inna sprawa. Jak na razie mam pelne zaufanie do tego
    przedsiewziecia.

    --
    Pozdr./Regards
    Samael <t...@w...pl>