PracaGrupypl.praca.dyskusje › AB SA - informacje o firmie

  • 1. Data: 2003-04-18 13:55:50
    Temat: AB SA - informacje o firmie
    Od: "G.Babicz" <b...@h...pl>

    Witam szanownych grupowiczow,

    Mam pytanko.Jestem zaproszony na rozmowe do AB SA joko handlowiec.
    Co wiadmo wam na temat tej firmy tzn. jak tam sie pracuje,jakie sa wymagania
    i atmosfera w pracy.
    Znam ta branze bardzo dobrze- ponad 4 lata jestem w IT i handlu.
    Ile mozna powiedziec gdy zapytaja o zarobki
    Dzieki ze wszelkie info

  • 2. Data: 2003-04-19 06:15:29
    Temat: Re: AB SA - informacje o firmie
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > i atmosfera w pracy.
    > Znam ta branze bardzo dobrze- ponad 4 lata jestem w IT i handlu.
    > Ile mozna powiedziec gdy zapytaja o zarobki

    Bylem Klientem tej firmy w latach 98 - 2000, i z tej pozycji patrzac bylem
    bardzo zadowolony.
    Nie sadze jednak, zeby placili kokosy. Ludzie z oddzialu w Katowicach
    dostatecznie sympatyczni:)
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-04-20 18:03:46
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "G.Babicz" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i atmosfera w pracy.
    > Znam ta branze bardzo dobrze- ponad 4 lata jestem w IT i handlu.
    > Ile mozna powiedziec gdy zapytaja o zarobki

    Jeżeli chodzi o firmę (Wrocław...) to b. dobry klimat - trochę z nimi
    współpracowaliśmy jako organizacja Studencka... Kolega, kóry u nich dorabiał
    też był zadowolony...
    Co do płacy... Czasy takie, że trzeba brać, co jest ;-P

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2003-04-20 20:16:32
    Od: s...@s...eu.org (Samotnik)

    In article <b7uqe3$2ff$2@atlantis.news.tpi.pl>, DooMiniK wrote:

    > Jeżeli chodzi o firmę (Wrocław...) to b. dobry klimat - trochę z nimi
    > współpracowaliśmy jako organizacja Studencka... Kolega, kóry u nich dorabiał
    > też był zadowolony...

    Kolega był tam dość wysoko w hierarchii (kierownik działu) i dwa lata temu
    zwiewał gdzie pieprz rośnie. Ma raczej dokładnie odwrotne zdanie o tej firmie.
    Pewnie dlatego, że tam PRACOWAŁ, a nie współpracował ani dorabiał. ;) To
    zasadnicza różnica, zupełnie inaczej wygląda firma wdzięcząc się do
    organizacji studenckiej, żeby im dostarczyła praktykantów do wydymania przez
    parę miesięcy za darmo, a zupełnie inaczej, kiedy trzeba komuś regulanie
    płacić...

    Samotnik

  • 5. Data: 2003-04-21 12:37:38
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> zapodał(-a):
> [...]
    > temu zwiewał gdzie pieprz rośnie. Ma raczej dokładnie odwrotne zdanie o
    > tej firmie. Pewnie dlatego, że tam PRACOWAŁ, a nie współpracował ani

    Dlatego b. dokładnie to zaznaczyłem - WSPÓŁPRACA i DORABIANIE ;-P

> [...]
    > praktykantów do wydymania przez parę miesięcy za darmo, a zupełnie
    > inaczej, kiedy trzeba komuś regulanie płacić...

    Troszke inaczej wyglądała ta współpraca, ale to nie na grupę Samotnik ;-P

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2003-06-06 17:00:39
    Od: "joanna z" <p...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie, czy firma AB mieściła się też w Łodzi, na ul. Sląskiej? to dla
    mnie ważne!!!!!!