PracaGrupypl.praca.dyskusje › A kogo PAn tu zna - Polskie realia

  • 1. Data: 2004-04-13 08:01:08
    Temat: A kogo PAn tu zna - Polskie realia
    Od: News <d...@g...pl>

    Mój kumpel opowiadał mi taką hosorię jego znajomy poszedł złozyć podanie
    do firmy Jelfa w Jeleniej Górze. A PAni kadroa mówi do niego a kogo PAn
    tutaj zna. A on na to że nikogo, to ona do niego. Może PAn złożyć
    podanie tam lezy koło 300 takich ale my ich wogóle nie czytamy.
    Przynajmneij stawiaja sprawę jasno.

  • 2. Data: 2004-04-13 08:37:46
    Temat: Re: A kogo PAn tu zna - Polskie realia
    Od: Daniel Wasyliiszyn <d...@g...pl>

    Użytkownik Fabio napisał:

    > Nie robmy z opowiesci kumpla reguly, ktora wszedzie obowiazuje.
    >
    > ..:: fabio

    Przynajmniej sie nie wysilali. Ze zadzwonimy itp.. itd...

  • 3. Data: 2004-04-13 08:39:37
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

  • 4. Data: 2004-04-13 11:20:28
    Temat: Odp: A kogo PAn tu zna - Polskie realia
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > podanie tam lezy koło 300 takich ale my ich wogóle nie czytamy.
    > Przynajmneij stawiaja sprawę jasno.

    Nie robmy z opowiesci kumpla reguly, ktora wszedzie obowiazuje.

    ..:: fabio

    To moze cus wesolego na dzis. Sprawdzam regularnie oferty pracy na witrynie
    UP. Ukazaly sie dwie oferty. Lapie telefon dzwonie po adres, jedna juz
    nieaktualna. Dostaje namiary na druga i w godzine po ukazaniu sie ofert
    jestem u pracodawcy i jak myslicie :-((( Wszystko przypomina stary kawal o
    ziemniakach zakopanych w sobote i wykopanych w poniedzialek. Ale jezeli
    witryny z gov wyczyniaja numery, to co sie dziwic innym.
    pozdrawiam
    Irek

  • 5. Data: 2004-04-14 14:24:25
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > Przynajmniej sie nie wysilali. Ze zadzwonimy itp.. itd...
    Nawet sie...pajace!
    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów