PracaGrupypl.praca.dyskusje › godziny nadliczbowe

  • 1. Data: 2004-04-13 05:18:02
    Temat: godziny nadliczbowe
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Witam
    mam problem z wyliczaniem rekompensaty za pracę w godzinach nadliczbowych.
    Na razie pracownik otrzymał zaliczkowo dodatek 50% , ale pogubiłam się co
    dalej. Proszę o pomoc.
    W firmie jest 3 miesięczny okres rozliczeniowy, praca od pon. do pt. . Pan X
    , cały etat, pracował we wszystkie dni robocze w tym okresie oraz
    w styczniu: 2 soboty po 8 godzin, w lutym 1 sobota 8, 1 sobota 10 godzin, w
    marcu - 1 sobota 8 godzin, środa 4 godziny nadliczbowe.
    wymiar czasu pracy:
    styczeń - 168 h
    luty - 160 h
    marzec - 184 h
    Kiedy należą się 50% kiedy 100% za przekroczenie średniotygodniowej normy
    czasu pracy? Zaplątałam się w komentarzach i teraz to już całkiem nie wiem
    jak prawidłowo wyliczyć. Jeszcze raz proszę o pomoc
    pozdrawiam JO

  • 2. Data: 2004-04-13 18:12:24
    Temat: Re: godziny nadliczbowe
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > czasu pracy? Zaplątałam się w komentarzach i teraz to już całkiem nie wiem
    > jak prawidłowo wyliczyć. Jeszcze raz proszę o pomoc

    Otrząśni się. Masz to wszystko ładnie rozpisane i teraz dopasuj to rozpisanie
    do art 151 prim kp wydanie 2004 r i bedziesz miała wsystko zrobione.Nie patrz
    na filozoficzne komentarze tylko to co masz przyrmierz do w/w art.kp.Powodzenia
    i pozdrawiam.