PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikaty Microsoft i Oracle (DBA)

  • 1. Data: 2004-04-12 18:47:55
    Temat: Certyfikaty Microsoft i Oracle (DBA)
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    Witam,

    czy obecnie warto zainwestowac w tego typu certyfikaty?

    Interesuje mnie glownie ich przydatnosc jako element dokumentujacy
    doswiadczenie przy ubieganiu sie o prace za granica (UK, US). Czy to, ze
    zdobede certyfikat np. OCM Database Administrator bedzie mialo duze
    znaczenie, czy tez sporo osob moze pochwalic sie tego typu certyfikatem?

    Dzieki za wszelkie sugestie.

    ..:: fabio

  • 2. Data: 2004-04-12 19:36:39
    Temat: Re: Certyfikaty Microsoft i Oracle (DBA)
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Fabio wrote:
> [...]
    >
    > Interesuje mnie glownie ich przydatnosc jako element dokumentujacy
    > doswiadczenie przy ubieganiu sie o prace za granica (UK, US).

    to spowoduje ze twoje CV nie wyleci od razu do kosza.
    co sie liczy ? doswiadczenie, doswiadczenie, potem papierek ( wspolnie )

    zreszta...w uk/us jest _ciezko_ wiec musisz byc ze 2x lepszy od
    lokalnych bonzow...

    ja bym robil jak masz mozliwosc

    m.

  • 3. Data: 2004-04-12 19:41:21
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c5er2c$kha$1@inews.gazeta.pl>, m...@c...pl says...

    > to spowoduje ze twoje CV nie wyleci od razu do kosza.
    > co sie liczy ? doswiadczenie, doswiadczenie, potem papierek ( wspolnie )

    Zgadzam sie z tym. Doswiadczenie juz jest, wiec pomyslalem, ze o taki
    certyfikat warto by sie postarac.

    > zreszta...w uk/us jest _ciezko_ wiec musisz byc ze 2x lepszy od
    > lokalnych bonzow...

    Wiem, wiem i jestem tego swiadomy. Gdyby bylo lekko, to by bylo nudno.

    Dzieki za podpowiedz.

    ..:: fabio