PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w firmie przewozowej - kurierskiej

  • 1. Data: 2004-04-12 16:30:43
    Temat: Praca w firmie przewozowej - kurierskiej
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Zamierzam podjąć pracę w firmie kurierskiej
    z własnym samochodem .
    Proszę o informacje na temat pracy w tego
    rodzaju firmach , atmosferze w pracy , zarobkach .

    Bogdan

  • 2. Data: 2004-04-12 18:21:59
    Temat: Re: Praca w firmie przewozowej - kurierskiej
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    oto przykład

    ostatni kurier w STOLICA który mnie obsługiwał pracował za trzech (cięzko
    pracował)
    Co zrobiła mu firma .. powiedzilei mu że albo zrezygnuje z tego rejonu (za
    dużo zarabiał) i dostanie inny rejon (słabszy), albo podziękują mu za
    współprace.

    Generalnie w tych firmach ludzi traktują różnie. W firmie STOLICA tragicznie
    wnioskując po opiniach pracowników.

    Pozdr

  • 3. Data: 2004-04-13 08:40:07
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zamierzam podjąć pracę w firmie kurierskiej
    > z własnym samochodem .
    > Proszę o informacje na temat pracy w tego
    > rodzaju firmach , atmosferze w pracy , zarobkach .

    Zarzniesz tylko swoj samochod za marne pieniadze...

    Bucz