PracaGrupypl.praca.dyskusje › A ja w pracy nie robię nic ...

  • 21. Data: 2005-07-18 10:42:55
    Temat: Re: A ja w pracy nie robię nic ...
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    MG42 <m...@g...pl> wrote:
    > Od roku pracuję w państwowym przedsiębiorstwie. Nic nie robię i płacą

    współczuję. Nic nie robić i brać za to jakieś-tam skromne pieniądze, to
    straszne marnowanie czasu. I nawet na sensowną emeryturę nie uzbierasz.
    Gdy w końcu Twój pracodawca pójdzie po rozum do głowy, to nic nie
    będziesz potrafił robić, tylko na żebry pójdziesz. Jak inni uzależnieni
    od PRLu. Jeszcze raz - serdecznie współczuję. Może teraz tego nie
    rozumiesz, ale zrozumiesz za kilka(naście) lat.

    B.

  • 22. Data: 2005-07-18 11:54:00
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no dobra ale dalej nie wiemy w jakiej branzy robisz
    :]
    chociaz miasto okresl

  • 23. Data: 2005-07-18 12:13:04
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2005 10:10:47 +0200, Lia <L...@p...onet.pl> napisał:

    > Jak już wspomniałam - ksiązki, krzyżyki, usenet - pewnie da się
    > przyzwyczaić

    Jeśli ma się dostęp do internetu, to ja bym w tym czasie "zaliczył"
    literaturę a'la Kiyosaki, nauczył się inwestować i szybko uciekł z takiej
    fabryki szczurów ogarniętych marazmem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie
    http://www.maza.pl/sukces - Nareszcie są - artykuły o tym jak odnieść
    sukces w biznesie.

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl

  • 24. Data: 2005-07-18 12:14:45
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2005 20:55:51 +0200, Paweł Kiraga
    <a...@z...sie.w.sigu> napisał:

    > --------------------------
> [...]

    Czy ktos może mi powiedzieć, co ma wspólnego troll z grupami dyskusyjnymi?
    Już parę razy sie z tym spotkałem. Jakaś geneza?

  • 25. Data: 2005-07-18 12:19:17
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-18 14:13:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Dancer* skreślił te oto słowa:

    > Jeśli ma się dostęp do internetu, to ja bym w tym czasie "zaliczył"
    > literaturę a'la Kiyosaki, nauczył się inwestować i szybko uciekł z takiej
    > fabryki szczurów ogarniętych marazmem.

    No co Ty... firma, w której nie trzeba sie wysilac, nie ma rywalizacji,
    nikt pod nikim dołków nie kopie to nie fabryka szczurów... to jest jakby
    dobrze płatny urlop ;) tylko kurcze to wczesne wstawanie by było
    wykańczające :)

    --
    Lia

  • 26. Data: 2005-07-18 12:21:25
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Mon, 18 Jul 2005 14:14:45 +0200, Dancer wrote:

    > Czy ktos może mi powiedzieć, co ma wspólnego troll z grupami dyskusyjnymi?
    > Już parę razy sie z tym spotkałem. Jakaś geneza?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fungy - A type of deep dish blueberry pie

  • 27. Data: 2005-07-18 12:22:35
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-18 14:14:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Dancer* skreślił te oto słowa:

    > Czy ktos może mi powiedzieć, co ma wspólnego troll z grupami dyskusyjnymi?
    > Już parę razy sie z tym spotkałem. Jakaś geneza?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

    Google działaja, i swietnie zaspokajaja ciekawość i potrzeby poznawcze.
    --
    Lia

  • 28. Data: 2005-07-18 12:25:14
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2005 14:19:17 +0200, Lia <L...@p...onet.pl> napisał:

    > No co Ty... firma, w której nie trzeba sie wysilac, nie ma rywalizacji,
    > nikt pod nikim dołków nie kopie to nie fabryka szczurów...

    Fakt, chyba za bardzo się zapędziłem, ponieważ należy jeszcze pamiętać, że
    każdy ma inne cele życiowe.

    Nie sądzisz jednak, że życie jest za krótkie, aby poświęcać 1/3 na prawie
    nic-nie-robienie?

  • 29. Data: 2005-07-18 12:33:23
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2005 14:22:35 +0200, Lia <L...@p...onet.pl> napisał:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

    Dzięki za info.

  • 30. Data: 2005-07-18 12:35:17
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-18 14:25:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Dancer* skreślił te oto słowa:

    > Nie sądzisz jednak, że życie jest za krótkie, aby poświęcać 1/3 na prawie
    > nic-nie-robienie?

    Co kto lubi...
    Ja np nie umiałabym siedziec od 7 do 15, majac pracy na 4 godziny na
    przykład. Dlatego baaardzo sobie cenie nienormowany czas pracy, jak trzeba
    to sie siedzi 12h, jak nie trzeba to sie z domu nawet nie wychodzi, a jak
    ma sie fantazje to sie maile efekt pracy podsyła do siedziby firmy.

    Ale zdaję sobei sprawę, że sa ludzie, których zadowala stała, niska pensja
    za nic-nie-robienie, bo sa leniwi, etos pracy jest im obcy, tak naprawde
    nic nie potrafią itd.

    I tak jak pisałam, są kwoty przy których mogłabym siedziec i nie wiem,
    gazety czytac, ładnie wyglądac od-do (kwestia jak długo bym wytrzymała -
    nie mam pojęcia, bo obce mi to zjawisko kompletnie)... nie wierze jedynie,
    że ktokolwiek jest takim idiotą, żeby cięzkie tysiące wywalać na osobę,
    która jedynie przychodzi i wychodzi do/z pracy.

    --
    Lia