PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja w pracy nie robię nic ... › Re: A ja w pracy nie robię nic ...
    From: darek <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A ja w pracy nie robię nic ...
    Date: Mon, 18 Jul 2005 08:33:41 +0200

    Użytkownik ktos napisał:

    >Tak jest niestety w prawie wszystkich urzedach, 90% nic nie robi, a ja my
    >placimy za to podatek.

    Nie wiem jak w Twoim miescie / regionie. Ja mieszkam w Szczecinie i znam
    dosc dobrze sytuacje w urzedach - jest sporo pracy i nie ma czasu na
    "obgryzanie paznokci oburacz", tu sie bardzo duzo zmienilo. Oczywiscie -
    bywa bardzo roznie, w roznych wydzialach, pionach, etc....
    Zgola inaczej wyglada jednak sprawa w spolkach lub tzw. gospodarstwach
    tworzonych przez gminy, np. wszelkie zaklady oczyszczania, wodociagi,
    etc.... tutaj faktycznie to, co napisal autor watku to powszechna
    praktyka i z tego co wiem, w wiekszosci tego typu instytucji w kraju
    jest podobnie....
    darek