PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja w pracy nie robię nic ... › Re: A ja w pracy nie robię nic ...
  • Data: 2005-07-18 12:13:04
    Temat: Re: A ja w pracy nie robię nic ...
    Od: Dancer <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Jul 2005 10:10:47 +0200, Lia <L...@p...onet.pl> napisał:

    > Jak już wspomniałam - ksiązki, krzyżyki, usenet - pewnie da się
    > przyzwyczaić

    Jeśli ma się dostęp do internetu, to ja bym w tym czasie "zaliczył"
    literaturę a'la Kiyosaki, nauczył się inwestować i szybko uciekł z takiej
    fabryki szczurów ogarniętych marazmem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie
    http://www.maza.pl/sukces - Nareszcie są - artykuły o tym jak odnieść
    sukces w biznesie.

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl