PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja w pracy nie robię nic ... › Re: A ja w pracy nie robię nic ...
  • Data: 2005-07-18 08:10:47
    Temat: Re: A ja w pracy nie robię nic ...
    Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-07-17 21:59:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Mirabelle* skreślił te oto słowa:

    > Lia: Ale t zawsze 8 h / dziennie. Kurcze! Ja to bym chyba nie wytrzymała.

    Jak już wspomniałam - ksiązki, krzyżyki, usenet - pewnie da się
    przyzwyczaić :)

    > Co
    > oni tam robią? Jeden dzień można się ponudzić, ok - 2, no góra 3. Ale co
    > potem? JA BYM ZWARIOWAŁA. Yhhhhh... Nie zazdroszczę. Tylko się zastanawiam po
    > co są tam Ci niepotrzebi ludzie? Aby sprawiać dobre wrażenie? Heeee?

    Szczerze? Ja nie wierze, że tam się nic nie robi... fizycznie by to się
    sypnęło prędzej czy później.

    --
    Lia