PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja w pracy nie robię nic ... › Re: A ja w pracy nie robię nic ...
  • Data: 2005-07-17 19:52:57
    Temat: Re: A ja w pracy nie robię nic ...
    Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-07-17 21:49:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Przemysław Maciuszko* skreślił te oto słowa:

    > Nierobów?

    Przyznaję, że za 4000-5000 netto jakoś bym się przemęczyła nic nie robiąc
    od 7 do 15 ;) To pewnie kwestia przyzwyczajenia :) A ile książek można by
    przeczytac w tym czasie... albo pokrzyżykowac w spokoju...

    --
    Lia