PracaGrupypl.praca.dyskusje › A czy są osoby,które...

  • 31. Data: 2005-08-29 18:57:23
    Temat: Re: A czy są osoby,które...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:254b.00000d79.43135836@newsgate.onet.pl Kacper W.
    <a...@o...pl> pisze:

    > Bez obrazy ale chyba wszyscy jeszcze młodzi jestescie,pełni ideałow i
    > niezłomnych zasad.
    Tak sądzisz, starcze? ;)))

    > Ale co kiedy bedziecie mieszkac w rejonie 30%bezrobocia?
    > Kiedy bedziecie miec na utrzymaniu dziecko i żonę? Poza tym trzeba
    > opłacic mieszkanie itp.A gdy dziecko powie ze jest głodne lub nie
    > ubrane to co powiecie że tatus ma jakies tam zasady?
    Czemuś się z tym tekstem pode mnie podpiął? Przeglądnij grupę z filtrem na
    mojego nicka, co?

    > Pare lat w stecz
    > wyznawałem zasade ze z pradem to byle gowno płynie.Ja miałem zasady a
    > inni kase.Ale przynajmniej mam czyste sumienie (jeszcze)
    Żałujesz?
    Nic straconego - spodlić sie idzie bez trudu w 5 sekund. W drugą stronę to
    długo, wolno, ciężko, a niekiedy wcale.

    Jotte

  • 32. Data: 2005-08-30 05:55:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Kacper W. [29 Aug 2005 20:47:18 +0200]:

    > Bez obrazy ale chyba wszyscy jeszcze młodzi jestescie

    Oczywiscie. Ja nie dosc, ze ogolnie jestem mloda, to jeszcze
    jako kobieta jestem przeciez wiecznie mloda ;) Nie do przebicia.

    > pełni ideałow i niezłomnych zasad.

    Niezlomnych jak niezlomnych, ale owszem, mam pare zasad ktorych
    trzymam sie od dosc dawna i nie zamierzam tego zmieniac. Jedna
    z tych zasad jest "nie zasuwam dla kogos".

    > Ale co kiedy bedziecie mieszkac w rejonie 30%bezrobocia?
    > Kiedy bedziecie miec na utrzymaniu dziecko i żonę?

    Albo jak mnie kosmici porwa... Fakt, trzeba sie zastanowic.

    To gdzie mieszkam i to czy mam rodzine w moim przypadku jakos
    na razie zalezy ode mnie. To nie sa przypadki losowe przeciez.

    > Pare lat w stecz wyznawałem zasade ze z pradem to byle gowno
    > płynie.Ja miałem zasady a inni kase.

    Znaczy ze miales malo przydatne zasady. Zasady tez sobie trzeba
    odpowiednie dobrac.

    > Ale przynajmniej mam czyste sumienie (jeszcze)

    Ja tez. Bo niby dlaczego mialoby sie to wykluczac?

    Kira

  • 33. Data: 2005-08-30 06:58:02
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <df0sdd$ips$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Kira napisał(a):

    > To gdzie mieszkam i to czy mam rodzine w moim przypadku jakos
    > na razie zalezy ode mnie. To nie sa przypadki losowe przeciez.

    Zaraz? No jak to? To na amerykańskich filmach kłamią - jak pokazują faceta
    na ślubie, który nie wie gdzie jest i po co? ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 34. Data: 2005-08-30 07:09:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Tue, 30 Aug 2005 06:58:02 +0000 (UTC)]:

    > Zaraz? No jak to? To na amerykańskich filmach kłamią - jak
    > pokazują faceta na ślubie, który nie wie gdzie jest i po co? ;)

    A wiesz, jak tak patrzylam na kumpli bioracych slub, to oni
    wygladali jakby i bez amerykanskich filmow nie do konca
    wiedzieli gdzie sa i co tu robia... ;)

    Kira

  • 35. Data: 2005-08-30 07:11:29
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <df10mq$294$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Kira napisał(a):

    > A wiesz, jak tak patrzylam na kumpli bioracych slub, to oni
    > wygladali jakby i bez amerykanskich filmow nie do konca
    > wiedzieli gdzie sa i co tu robia... ;)

    No widzisz. To nie takie oczywiste dla mnie. Ja w każdym bądź razie przy
    porannej toalecie zawsze sprawdzam, czy nic im się na palcu nie świeci. :)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 36. Data: 2005-08-30 07:40:41
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik Kacper W. napisał:
    > Bez obrazy ale chyba wszyscy jeszcze młodzi jestescie,pełni ideałow i
    > niezłomnych zasad.Ale co kiedy bedziecie mieszkac w rejonie 30%bezrobocia?

    Jestem starszy od większości osób na tej grupie, trzymam się _własnych_
    zasad i mieszkam w rejonie 30% bezrobocia. I co z tego? Nie przeszkadza
    mi to brać pieniędzy za to co lubię robić. Inaczej po prostu bym nie mógł.

> [...]
    > pradem to byle gowno płynie.Ja miałem zasady a inni kase.Ale przynajmniej mam

    A co przeszkadza utrzymywać dziecko i żonę z pieniędzy za coś co lubi
    się robić? Sugerujesz że po ślubie rzucę wszystko co robię teraz i
    przyjmę się do pracy która sprawia mi przyjemności? Trochę to absurdalne.
    A zasady to najwyraźniej miałeś złe. Sztuka polega na tym żeby mieć i
    zasady i kasę (i czyste sumienie) :)

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 37. Data: 2005-08-30 09:03:19
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Tue, 30 Aug 2005 07:11:29 +0000 (UTC)]:

    > Ja w każdym bądź razie przy porannej toalecie zawsze
    > sprawdzam, czy nic im się na palcu nie świeci. :)

    Jak mniemam, na razie Cie omija? ;)

    Kira

  • 38. Data: 2005-08-30 09:05:14
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>