PracaGrupypl.praca.dyskusje50% kosztow uzyskania przychodow - pytanie jak ? › Re: 50% kosztow uzyskania przychodow - pytanie jak ?
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 50% kosztow uzyskania przychodow - pytanie jak ?
    Date: Thu, 14 Feb 2002 14:26:50 +0100

    > Jaaakbym juz to gdzies widzial? Ale nieeeee, nikt nie popelnia dwa razy
    tego
    > samego bledu, musialo mi sie zdawac:))

    Wiesz......jest takie polskie powiedzonko..."Madrej glowie dosc dwie slowie"
    Chyba jak najbardziej na miejscu.
    Kolezanka Malgorzata , mimo ze mgr ekonomii i fakturki potrafi wystawiac
    (swoja droga magisterka nie mam a tez potrafie) to takiej prostej rzeczy jak
    netykieta w zyciu nie posiadzie.....
    ze z takimi problememi to na pl.praca.szukana

    Lilith