PracaGrupypl.praca.dyskusje › 40 pomysłów na zarabianie

  • 11. Data: 2003-01-15 23:12:28
    Temat: Re: 40 pomysłów na zarabianie
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    flyer wrote:

    > Nie wiem, jeszcze nie czytalem, bede czytal;

    Niektorym beda odpowiadac - to sie chyba nazywa dyplomacja ;).

    > Nie otworzylem, ale dwa programy antywirusowe jak na razie siedza cicho;

    Zaden robal nie wyszedl - na marginesie - jako osoba korzystajaca z
    oprogramowania antywirusowego mam swiadomosc, ze czesc najnowszych baz
    wirusow popelniala bledy przy identyfikacji plikow.

    A tak wogole, to chyba lepiej w pdfie z bookmarkami.

    Flyer

  • 12. Data: 2003-01-21 16:38:06
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Michał Muras <N...@w...pl.invalid> napisał(a):

    > nie przejmuj się, udostępniaj :)
    > Ale raczej nie w formacie .exe - przynajmniej nie będzie podejrzeń o
    wirusa ;-

    No to udostępniłem 2 nowe: do wyboru: w pdf (zzipowany) lub exe.
    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com