PracaGrupypl.praca.dyskusje › 15tys

  • 1. Data: 2009-04-24 14:13:08
    Temat: 15tys
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    http://tinyurl.com/dgenqn

    Nie lepiej/taniej zatrudnic 3 programistow w Polsce a 5tys zl ?

  • 2. Data: 2009-04-24 14:47:15
    Temat: Re: 15tys
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Marcin wrote:
    > http://tinyurl.com/dgenqn
    >
    > Nie lepiej/taniej zatrudnic 3 programistow w Polsce a 5tys zl ?

    3k euro - a wiec duzo mniej niz doswiadczony programista niemiecki. Do
    tego umowa zlecenie - i jest ciekawie.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2009-04-24 20:13:48
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Marcin pisze:
    > http://tinyurl.com/dgenqn
    >
    > Nie lepiej/taniej zatrudnic 3 programistow w Polsce a 5tys zl ?

    Senior Java Developer za 5000 zł? Kpisz sobie?
    Biorąc wyższe koszty utrzymania i rozłąkę zarabiam więcej w PL. Ta
    oferta nie jest atrakcyjna a co dopiero 5tys.

  • 4. Data: 2009-04-24 21:12:05
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 24 Kwi, 22:13, sieciowy groszek > Senior Java Developer za 5000 zł?
    Kpisz sobie?
    > Biorąc wyższe koszty utrzymania i rozłąkę zarabiam więcej w PL. Ta
    > oferta nie jest atrakcyjna a co dopiero 5tys.

    Jakie koszty utrzymania? Mieszkanie, wyzywienie i podroze do polski
    (2x w m-cu) masz gratis. Ostatni raz w niemczech bylem jakies 3 lata
    temu (frankfurt i hanover), nie zauwazylem kolosalnych roznich w
    cenach pl-de (produktow spozywczych typu: pieczywo, maslo, nabial,
    napoje, piwo.

  • 5. Data: 2009-04-24 21:43:00
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 24 Apr 2009 22:13:48 +0200, sieciowy groszek
    <b...@g...com> wrote:

    >Senior Java Developer za 5000 zł? Kpisz sobie?
    >Biorąc wyższe koszty utrzymania i rozłąkę zarabiam więcej w PL.

    Jakie koszty utrzymania, skoro zapewniają hotel i żarcie?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 6. Data: 2009-04-25 11:22:12
    Od: "gg" <a...@a...aa>

    a ile powinien zarabiac w Polsce Senior Java Developer ?
    ja zarabiam 8000zl, (około 5500netto) i mimo że to
    mało to jakoś to żyję bo to Polska i uznałem że trzeba by
    tu ostro walczyć o więcej, a ja teraz nie mam na to czasu.
    Ale chciałbym wiedzieć ile można, bo że to są peanuts
    w stosunku do UK, USA czy DE to wiem.

    (BTW. koszty życia w GB, DE i PL są podobne,
    Zdecydowanie nie jesteśmy już od paru lat tanim krajem,
    my po prostu zarabiamy mało)

    pozdr

  • 7. Data: 2009-04-25 15:01:06
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    gg pisze:
> [...]
    > w stosunku do UK, USA czy DE to wiem.
    >
    > (BTW. koszty życia w GB, DE i PL są podobne,
    > Zdecydowanie nie jesteśmy już od paru lat tanim krajem,

    No właśnie. O co chodzi?
    Skoro ta sama międzynarodowa firma, zatrudnia w Polsce
    za 1/2, 1/3 tego co w jej oddziale na "zachodzie", to my po prostu
    jesteśmy *DYMANI*.

    Nikt mi nie wytłumaczy cenami, niską wydajnością pracowników
    i tymi podobnymi pierdołami, że Polacy muszą zarabiać mało.

    To jest po prostu zwykłe chędożenie.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 8. Data: 2009-04-25 15:26:24
    Od: Mp <o...@w...pl>

    gg pisze:
> [...]
    > tu ostro walczyć o więcej, a ja teraz nie mam na to czasu.
    > Ale chciałbym wiedzieć ile można, bo że to są peanuts
    Ja tez jestem Senior Java EE Developer. 8 lat komercyjnego doswiadczenia
    we Wrocku. Zarabiam 5tys brutto / miesiac. Filia niemieckiej firmy,
    produkty na rynek niemiecki, bankowosc. Ktos mnie dyma ? :)

  • 9. Data: 2009-04-25 15:36:50
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Mp pisze:

    > Ja tez jestem Senior Java EE Developer. 8 lat komercyjnego doswiadczenia
    > we Wrocku. Zarabiam 5tys brutto / miesiac. Filia niemieckiej firmy,
    > produkty na rynek niemiecki, bankowosc. Ktos mnie dyma ? :)

    Sam sobie odpowiedz na pytanie, sprawdzając ile sie zarabia
    w głównej siedzibie firmy.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 10. Data: 2009-04-25 15:45:10
    Od: "gg" <a...@a...aa>

    > we Wrocku. Zarabiam 5tys brutto / miesiac. Filia niemieckiej firmy,
    > produkty na rynek niemiecki, bankowosc. Ktos mnie dyma ? :)

    i to bez wazeliny