PracaGrupypl.praca.dyskusje › 15tys

  • 11. Data: 2009-04-26 09:52:01
    Temat: Re: 15tys
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Maciej Bojko pisze:

    > Jakie koszty utrzymania, skoro zapewniają hotel i żarcie?

    1. To zwykle nie jest hotel tylko pokój w mieszkaniu dzielony z innymi
    osobami (rodziny nie sprowadzisz bo warunki wtedy jak w hotelu
    robotniczym). Wynajem mieszkania w Berlinie już od 300E ale trzeba
    liczyć 500E, w Dortmundzie może podobnie ale trudniej od ręki coś
    znaleźć. Tyle, że to można nazwać wtedy mieszkaniem a nie
    zakwaterowaniem. Żarcie tak jak mówisz nie jest dużo droższe choć na
    stołówce firmowej za 5E się nie najadłem, w Polsce za 10zł zjem
    schabowego ;). Teraz pora sobie odpowiedzieć za ile jesteś gotowy
    siedzieć w Dortmundzie z dala od bliskich i własnych 4 kątów (byłem tam
    jakiś czas, po kilku weekendach nie miałem co ze sobą robić).

    2. 180000PLN rocznie ~= 40000E. Tyle, że "Forma współpracy: Faktura VAT
    / Umowa zlecenie" za 60000E znając niemiecki dostaniesz spokojnie
    znajdziesz pracę na etat a mieszkać i żreć będziesz co chciał.

    3. Oferta dla młodych i wolnych ... tyle, że szukają seniora więc jak
    dla mnie ta oferta nie trafia w potencjalny target. Łapie się na tą
    ofertę jeśli chodzi o wymagania ale po podliczeniu moich zarobków w PL
    ta oferta dla mnie kompletnie nie przemawia. Choć chwała im za to że
    podają stawkę (na pewno nie jest złodziejska i ktoś się znajdzie).
    Skusi się człowiek zarabiający 5000PLN brutto tylko jedna uwaga... u
    mnie w firmie deweloperzy zaraz po studiach z minimalnym doświadczeniem
    dostawali w 2008 roku 6000PLN więc co to za senior deweloper co zarabia
    5tys? Średnia dla nie-Warszawy to dla osób takich jak ja: 8+ lat
    doświadczenia 10-12tys PLN siedząc sobie na własnej kanapie we własnym
    domu. Dlatego pisałem, że to nie jest oferta dla doświadczonych deweloperów.

    Nie mam ochoty trolować tylko ludzie nie jarajcie się pierwszą lepszą
    ofertą dla której porzucicie swoją obecną nie dostając gwarancji że po
    tych 3-6 miesiącach zaproponują Wam dalsze kontrakty. W obecnych czasach
    o prace trzeba dbać bo to nie tak jak jakiś czas jeszcze temu, że szef
    przyjął Cię z radością z powrotem po takim krótkim kontrakcie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-04-27 06:02:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Marcin pisze:
    > http://tinyurl.com/dgenqn
    >
    > Nie lepiej/taniej zatrudnic 3 programistow w Polsce a 5tys zl ?

    Chyba studentów, chyba że programistom javy tak mało sie płaci....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2009-04-27 06:05:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Mp pisze:
    > Ja tez jestem Senior Java EE Developer. 8 lat komercyjnego doswiadczenia
    > we Wrocku. Zarabiam 5tys brutto / miesiac. Filia niemieckiej firmy,
    > produkty na rynek niemiecki, bankowosc. Ktos mnie dyma ? :)

    We wrocku po prostu mało płacą, dlatego kilku znajomych stamtąd uciekło
    już wiele lat temu...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 14. Data: 2009-04-27 06:30:24
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Chyba studentów, chyba że programistom javy tak mało sie płaci....

    Studentom we Wrocku to sie placi 2-2.5tys. zl. brutto.
    Wiesz ilu tu jest studentow informatyki? Jak gornikow w Katowicach :)

  • 15. Data: 2009-04-27 15:42:22
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie. O co chodzi?
    > Skoro ta sama międzynarodowa firma, zatrudnia w Polsce
    > za 1/2, 1/3 tego co w jej oddziale na "zachodzie", to my po prostu
    > jesteśmy *DYMANI*.
    >
    > Nikt mi nie wytłumaczy cenami, niską wydajnością pracowników
    > i tymi podobnymi pierdołami, że Polacy muszą zarabiać mało.
    >
    > To jest po prostu zwykłe chędożenie.

    AMEN.

    e.

  • 16. Data: 2009-04-28 20:45:52
    Od: "Ciemny" <moj.adres@lhs_pl-na.tej.stronie.pl>

> [...]

    > Nikt mi nie wytłumaczy cenami, niską wydajnością pracowników
    > i tymi podobnymi pierdołami, że Polacy muszą zarabiać mało.

    Widzisz Krzyśku,
    dzisiaj dla managementu liczy się budżet, koszty i tym podobne
    liczby. Oczywiście dla różnej maści zarządzających najlepiej
    żeby było jak najtaniej. Polacy krzykną że im mało to firemka
    zamknie oddział i otworzy na Ukrainie. Albo hindusów weźmie
    gdzie jeden haruje za 1/3 ceny 10h dziennie za dwóch.
    Jakość? To się nie liczy, ważne że są tani.

    Pozdr. TC

  • 17. Data: 2009-04-30 17:29:49
    Od: Paweł Dyda <p...@g...pl.lovespam.invalid>

    Dnia poniedziałek, 27 kwietnia 2009 08:02 ugodziła mię strzała
    <gt3hsh$ncj$2@news.onet.pl>
    wystrzelona przez Tomasz Kaczanowski:

    > Chyba studentów, chyba że programistom javy tak mało sie płaci....

    Jaja sobie robisz? Obawiam się że dobrym Javowcom to się płaci wręcz
    więcej...

    P.

  • 18. Data: 2009-05-07 10:11:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>