PracaGrupypl.praca.dyskusje › 13-stka

  • 1. Data: 2002-12-28 09:58:28
    Temat: 13-stka
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    moze ktos sie orientuje czy wyplaca sie tzw. "13-tki"
    jesli sie przepracowalo tylko "pol roku w danym roku" w instytucji
    panstwowej.
    pracuje od poczatku lipca i wciaz jestem tam zatrudniony (jesli jest to
    istotne).

    bartek

  • 2. Data: 2002-12-28 10:30:33
    Temat: Re: 13-stka
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > panstwowej.
    > pracuje od poczatku lipca i wciaz jestem tam zatrudniony (jesli jest to

    ot tyle 13/6 = XX

    rafal

  • 3. Data: 2002-12-28 14:49:08
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    > ot tyle 13/6 = XX
    >
    > rafal

    a co to za wzor? jakos nic mi nie wychodzi....:-)

    bartek

  • 4. Data: 2002-12-28 15:13:00
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    prawo do 13-tki przysluguje jesli przepracowles conajmniej 6 miesiecy
    wysokosc ustala sie jako 8,5% miesiecznej podstawy za kazdy miesiac
    wyplata do 31 marca roku nastepnego

    Jean

  • 5. Data: 2002-12-28 15:39:31
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    > prawo do 13-tki przysluguje jesli przepracowles conajmniej 6 miesiecy
    > wysokosc ustala sie jako 8,5% miesiecznej podstawy za kazdy miesiac
    > wyplata do 31 marca roku nastepnego
    >
    > Jean

    dzieki, wyglada na to ze dostane w takim razie 13-tke....
    super

    Bartek.

  • 6. Data: 2002-12-28 19:53:08
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    > dzieki, wyglada na to ze dostane w takim razie 13-tke....
    > super

    pod warunkiem ze jestes zatrudniony na umowe o prace. Wszelkie umowy
    zlecenia czy umowy o dzielo nie daja niestety zadnych praw (mnie swego czasu
    tak nagrody kolo nosa polecialy:(

    Asia

  • 7. Data: 2002-12-28 20:46:50
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > pod warunkiem ze jestes zatrudniony na umowe o prace. Wszelkie umowy
    > zlecenia czy umowy o dzielo nie daja niestety zadnych praw (mnie swego
> [...]

    oczywiscie, to chiba normalne :)

    Jean

  • 8. Data: 2002-12-30 08:59:45
    Od: "Long" <a...@g...pl>

    "Jean" <j...@w...pl> wrote in message news:aukf2m$7o0$1@news.tpi.pl...
    > prawo do 13-tki przysluguje jesli przepracowles conajmniej 6 miesiecy
    > wysokosc ustala sie jako 8,5% miesiecznej podstawy za kazdy miesiac
    > wyplata do 31 marca roku nastepnego

    Hm...a ja mimo tego ze pracuje 3 miesiace dostalem 3/12 mojego miesiecznego
    uposazenia.
    Ale z tego co widze, wynika to chyba z tradycji w firmie a nie z regulacji
    prawnych.