PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele. › Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
  • Data: 2002-12-27 12:57:22
    Temat: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Od: jerzu <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Dec 2002 20:07:41 +0100, "..:: MaGuArD ::.."
    <m...@o...pl> wrote:

    >Znam kilka wyjątków (ehh przesadziłem jeden), swojego czasu to ewentualny
    >pracodawca przyjechał do Włocławka, aby ze mną porozmawiać, fakt jechał z
    >Poznania do Warszawy i przy okazji dołożył sobie 170 km.

    Wbrew pozorom nie jest to rzadki przypadek. Byłem na kilku rozmowach w
    firmach z Polski gdzie osoba z tej f-my przyjeżdżała do Warszawy aby
    przeprowadzić rekrutację w tym mieście. Sam tak robiłem gdy pracowałem
    w jednej f-mie gdzie między innymi zajmowałem się rekrutacją. Są też
    f-my które zwracają koszty podróży do swojej siedziby - ale z tym
    spotkałem się osobiście dwa razy. Część firm kosztów nie zwraca i ja
    sobie takie firmy zawsze darowałem - po pierwsze niezbyt dobrze to
    świadczy o samej firmie a po drugie - człowieka bezrobotnego
    przeważnie na to nie stać.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa