PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele. › Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
  • Data: 2002-12-27 12:57:23
    Temat: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Od: jerzu <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Dec 2002 21:01:45 +0100, "Kaktus" <p...@k...chip.pl>
    wrote:

    >Ludzie którzy nie mają kasy, nie mają najczęściej samochodu, więc odpadają
    >koszty z nim związane. Do innych miejscowości można również dojechać
    >pociągiem lub autobusem. Koszty zawsze będą mniejsze.

    Ale nie zawsze się da tym pociągiem dojechać w rozsądnym czasie. Ja
    kiedyś jechałem do Rzeszowa a ponieważ niezbyt dobrze się czułem to
    chciałem jechać własnie pociągiem czy autobusem. Niestety - połączenie
    Warszawa-Rzeszów via PKP/PKS/PolskiExpress nie jest zbyt wygodne.
    Pojechałem samochodem.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa