PracaGrupypl.praca.dyskusje › ROTFL - wymagania z jednego ogłoszenia

  • 1. Data: 2004-05-04 12:26:03
    Temat: ROTFL - wymagania z jednego ogłoszenia
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    <cytat>

    Firmma ALATUS w związaku z rozwojem poszukuje doświadczonych
    programistów Dellphi 8 dla platformy .NET do realizacji projektów
    międzynarodowych

    Programista Delphi 8 dla platformy .NET/Warszawa

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość i min. 2 lata doświadczeń w programowaniu w języku
    Delphi 8 dla platformy .NET

    [ciach mnóstwo innych wymagań]

    </cytat>

    Ubawiło mnie to serdecznie, bo Delphi 8 for .NET miało oficjalną
    premierę mniej więcej jesienią ubiegłego roku, a tu wymagają _minimum_ 2
    lat doświadczenia. Hi, hi ... Sam .NET jako platforma chyba nawet nie ma
    2 lat, ale to już detal ...

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 2. Data: 2004-05-04 15:13:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

> [...]
    >premierę mniej więcej jesienią ubiegłego roku, a tu wymagają _minimum_ 2
    >lat doświadczenia. Hi, hi ... Sam .NET jako platforma chyba nawet nie ma
    To dla PRZYSZŁYCH pracowników ośle

  • 3. Data: 2004-05-04 15:24:22
    Temat: Re: ROTFL - wymagania z jednego ogłoszenia
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Konik Bujany wrote:
> [...]
    > _minimum_ 2
    > lat doświadczenia. Hi, hi ... Sam .NET jako platforma chyba nawet

    o jezu. tylko nie ty. i ten twoj HTML

    m.

  • 4. Data: 2004-05-04 15:42:03
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Konik Bujany wrote:
> [...]
    > _minimum_ 2
    > lat doświadczenia. Hi, hi ... Sam .NET jako platforma chyba nawet

    Bujaqny, widzę że formę prezentujesz taką jak zawsze : formalnie - śmieć
    (HTML), merytorycznie - jeszcze większy śmieć. Co chciałeś niebożątko
    obwieścić światu swoim listem, w którym nazywasz mnie osłem, nie widomo
    dlaczego ?

    Nie odpowiadaj już i najlepiej spieprzaj na bambus banany prostować.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2004-05-04 16:45:17
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Konik Bujany wrote:
> [...]

    dlaczego ?

    Nie odpowiadaj już i najlepiej spieprzaj na bambus banany prostować.

    Lucjan Olszewski : Pani Szewińska nie jest
    już tak świeża w kroku, jak dawniej.

  • 6. Data: 2004-05-04 17:56:11
    Od: Harry <h...@i...pl>

    He he. Konik Bujany...
    Ten gościu chyba dostał już od _wszystkich_ PLONKA z grupy pl.comp.www ;-)))

    --
    Leszek Miller "Ten rok był znakomity dla gospodarki" (24.12.2003)