PracaGrupypl.praca.dyskusje › Macie Informacje Na Temat Pizzy Hut Piszcie

  • 1. Data: 2004-05-04 10:44:32
    Temat: Macie Informacje Na Temat Pizzy Hut Piszcie
    Od: "lukas" <m...@o...pl>

    za kilka dni mam podpisqac z ta restauracja umowe o prace. podobno mam
    pracowac jako kelner. ale najpier mam przyjsc jakies przeszkolenie. Czy ktos
    wie jak tam wyglada praca??? Jesli posiadacie jakiekolwiek informacje -
    piszcie m...@o...pl za wszystkie z gory serdeczne dzieki.

  • 2. Data: 2004-05-04 22:26:09
    Temat: Re: Macie Informacje Na Temat Pizzy Hut Piszcie
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Tue, 04 May 2004 12:44:32 +0200, lukas wrote:

> [...]
    > wie jak tam wyglada praca??? Jesli posiadacie jakiekolwiek informacje -

    Przyjm wyrazy różne, z przewagą rozmaitych... :)

    --
    Pozdrawia m.