PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granicą (przez pośredników)

  • 1. Data: 2004-05-04 11:46:50
    Temat: Praca za granicą (przez pośredników)
    Od: bieniO <p...@t...pl>

    Mam pytanie odnośnie pracy za granicą. W sieci można znaleźć wiele firm,
    które pośredniczą w wyszukaniu takiej pracy (np. www.jobs-the-young.com,
    i wiele innych). Mam pytanie, czy ktoś miał już styczność, z którąś z
    tych firm, czy warto w takie coś wchodzić? Dziękuję z góry za przekazane
    informacje.

  • 2. Data: 2004-05-04 18:01:05
    Temat: Re: Praca za granicą (przez pośredników)
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "bieniO" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i wiele innych). Mam pytanie, czy ktoś miał już styczność, z którąś z
    > tych firm, czy warto w takie coś wchodzić? Dziękuję z góry za przekazane

    Warto.
    Sam pracuję w takiej firmie. Jesteśmy w rejestrze ministra.