PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu

  • 1. Data: 2004-05-04 10:09:53
    Temat: Wymiar urlopu
    Od: "Wojtek Jurek" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    We wrześniu ubiegłego roku podjąłem swoja pierwszą pracę na umowę o pracę. W
    tej chwili posiadam wykształcenie średnie (studia skończyłem, nie obroniłem
    jeszcze pracy magisterskiej) czyli mam 4 lata stażu. Analizowałem wielokrotnie
    nowy kodeks pracy i niestety nadal nie wiem ile dni urlopu mogę wziąć w tym
    roku. Nie wiem czy to jest 20 dni (tak jak mówi nowy kodeks) czy też 18 dni.
    Przeczytałem w prasie, że osoby które podpisały umowy przed wejściem w życie
    nowego kodeksu mają naliczany wymiar urlopu wg nowych zasad natomiast wg
    starego kodeksu nabywają prawo do urlopu (1/2 po pół roku, drugie 1/2 po
    kolejnych 6 miesiącach). Nie wiem na ile jest to prawda.
    Może ktoś z Was wie gdzie mogę znaleźć potwierdzenie tych informacji.

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-05-04 10:53:26
    Temat: Re: Wymiar urlopu
    Od: MEva <x...@x...pl>

    4 May 2004 12:09:53 +0200, na pl.praca.dyskusje, Wojtek Jurek napisał(a):
    > roku. Nie wiem czy to jest 20 dni (tak jak mówi nowy kodeks) czy też 18 dni.

    20 dni taki jest twój wymiar urlopu. Teraz możesz wykorzystać 10 dni a od
    września kolejne 10 dni. W nowym roku od stycznia będziesz mieć 20 dni.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-05-04 14:07:25
    Od: "Wojtek Jurek" <w...@p...onet.pl>

    > 20 dni taki jest twój wymiar urlopu. Teraz możesz wykorzystać 10 dni a od
    > września kolejne 10 dni. W nowym roku od stycznia będziesz mieć 20 dni.
    A czy możesz poprzeć to jakimś dokumentem, paragrafem etc.? Jakoś musze to
    udowodnić swojemu pracodawcy.

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-05-04 14:25:04
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    KP i rozdziały dotyczące urlopu. Szybko znajdziesz - stawiam na 10 minut jak
    masz stały dostęp do internetu

    gromax