PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet. Obsługiwanie emaili.

  • 1. Data: 2010-02-11 17:05:09
    Temat: Praca przez internet. Obsługiwanie emaili.
    Od: Maciej Borowski <m...@g...com>

    Witam,

    chciałem zaproponować każdemu zainteresowanemu dorabianiem przez
    internet (a wiem, że znajdę tutaj kilku takich;) ciekawą ofertę.
    Mianowicie, zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub
    niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing
    Internetowy). Przy najmniejszym wkładzie pracy, efekty mogą być
    naprawdę zaskakujące. Każdego zainteresowanego, bądź zainteresowaną
    proszę o kontakt z i...@w...pl