PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko ile moge wyciagnąc jako admin sieci komputerowej

  • 11. Data: 2007-04-19 17:10:56
    Temat: Re: Pytanko ile moge wyciagnąc jako admin sieci komputerowej
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-04-19 07:50, Liszek pisze:

    > Nie wiem co Ty robisz ale albo jesteś moze jakims geniuszem, ale
    > poprostu dzieckiem szczescia. JA sie nie wyrabiam juz ze swoja robota.,

    Kwestia organizacji pracy.

    > administracja sieci tego typu wymaga robienia przeciez okresowych testow
    > bezpieczenstwa, sprawdzania backupow, prowadzenia dokumentacji itp. Mam

    J.w.

    > nadzieje ze nie robisz tego za 2k w wawie, albo firma w ktorej pracujesz

    Robię.

    > nie ma ponad 40 userow. Z rodzinnego miasta w ktorym pochodze dla

    Ma :)

    > jednego z glownych informatyków w w banku zaproponowali 2,5k brutto
    > mowiac ze w malym miasteczku przeciez wszystko jest prawie za darmo.

    A to już inna para kaloszy. Poza tym kwestie finansowe (oczywiście
    powyżej pewnego poziomu, który określa koszt opłacenia czynszu, włożenia
    czegoś do garnka, wyjścia raz na jakiś czas na piwo/tańce/film i
    corocznych skromnych wakacji) niekoniecznie są decydujące. W firmie
    trzymaja mnie (zacząłem tam pracować w 2000 roku) też inne rzeczy, które
    sprawiły że jakiś czas temu po rocznym rozstaniu zdecydowałem się tam
    powrócić. Jak mawiają, pieniądze to nie wszystko.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 12. Data: 2007-04-19 20:43:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jarzabek <j...@d...agh.edu.pl> wrote:

    > Jak na warszawkę to jest to normalna stawka. Jak na reszte kraju to
    > normalna stawka jest podzielona przez dwa

    Za taką robotę "specjalisty ds. informatyki"? (czyli Pana od wszystkiego?)
    Chyba żartujesz.
    Znaczy IMHO to mocno przesadzona stawka, ale skoro jakiś pracodawca tyle
    płaci... :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2007-04-24 07:01:41
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Liszek na pl.praca.dyskusje:
    > Prywaciarze płacą o wiele więcej.

    nie. A i jak rozumiem te >4k PLN masz na umowę o pracę czyli umowę masz
    na jakiejś 6k PLN?

    Tzn. nie Jasiom z dwuletnim doświadczeniem, jak rozumiem bez studiów i
    certyfikcacji producentckich.

    --
    Ziemek