PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenie

  • 1. Data: 2003-10-14 13:20:16
    Temat: szkolenie
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    Pracuje na 3/4 etatu i pracodawca chce mnie wyslac
    na szkolenie trwajace 4 dni, czy nalezy mi sie za to
    jakas rekompensata albo wolne dni? W koncu zgodzilem
    sie na prace 6h dziennie a tutaj bede mial 4 dni stracone
    i nie usmiecha mi sie spedzenie ich w hotelu.

    --
    Karol

  • 2. Data: 2003-10-14 14:06:21
    Temat: Re: szkolenie
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    najłatwiej będzie ci się umówić na odebranie sobie czasu w inny dniu.
    pracodawcę powinien przekonać argument o czasie poświęconym na
    wyjazd/szkolenie.
    poza tym możesz codziennie po zakończeniu szkolenia jechać do domu i
    raniutko spowrotem. tylko że nie sądzę żeby ci sie to opłacało ze względu na
    czas