PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsultant oświatowy

  • 1. Data: 2003-10-14 13:32:51
    Temat: konsultant oświatowy
    Od: "Roy" <r...@p...onet.pl>

    Czesc,
    Byc moze bede w najblizszym czasie mogl podjac prace jako konsulatan
    oświatowy w fimie XYZ. Nie znam nikogo, kto juz w tym "siedzi" wiec zwracam
    sie z prosba do grupowiczow ktorzy mieli lub maja o tym jakies pojecie. Czy
    to w ogole moze przynosic jakiich dochod? Sprawa jest taka, ze jezdza
    wlasnym samochodem za wlasne pieniadze a placone mam za udane rozmowy z
    klientem czyli za podpisane umowy.
    pzdr Roy

  • 2. Data: 2003-10-14 13:56:11
    Temat: Re: konsultant oświatowy
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Zgaduje ze to kolejna piekna nazwa na przedstawiciela handlowego - pewnie
    bedziesz jezdzil i sprzedawal podreczniki wsrod nauczycieli.

    Sam zdecyduj czy Ci to odpowiada, zwlaszcza ze jestes tylko na prowizji.

    Ps. niech mnie ktos poprawi, jesli sie myle...

  • 3. Data: 2003-10-14 14:01:13
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    > to w ogole moze przynosic jakiich dochod? Sprawa jest taka, ze jezdza
    > wlasnym samochodem za wlasne pieniadze a placone mam za udane rozmowy z

    Jeżeli są to firmy o ofercie zblizonej do tego, co oferuje ESKK to
    możesz potraktować tą prace jako ciekawe doświadczenie życiowe.

    Działanie polega na (tym zajmuje się szef) zdobyciu adresów - Ty pod te
    adresy pojedziesz (najlepiej w sobotę i/lub niedzielę) i będziesz
    oferował kursy korespondencyjne ludziom, którzy na ogół ich nie
    potrzebuja, ale licza na to, że może pomoga im wyrwać się z biedy.

    Doświadczenie o tyle ciekawe, że zobaczysz ludzi, którym się wiedzie
    znacznie gorzej niż większości na tej grupie - i to oni będą głównie
    Twoimi klientami.

    Zarobić mają okazje jedynie najbardziej odporni psychicznie,
    predysponowani do tej pracy są sprzedawcy telefonów komórkowych,
    "zawieracze" umów kredytowych etc.
    Rotacja w takiej firmie to ok. 95%, co kilka tygodni nowy nabór.
    Zanim cos zarobisz zainwestujesz 1-2 k zł.
    Sprzedaz opiera się na technikach manipulacyjnych, bo inne są nieskuteczne.

    Pzdr; Catbert EHRM

  • 4. Data: 2003-10-14 15:53:21
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    v...@w...pl news:bmgvj7$p95$1@korweta.task.gda.pl

> [...]
    > Zanim cos zarobisz zainwestujesz 1-2 k zł.
    > Sprzedaz opiera się na technikach manipulacyjnych, bo inne są

    Btw. pomijajac efety pracy dzialu marketingu firmy, jak wyglada u nich
    poziom samej edukacji tych jezykow - czy to sie oplaca (pytam z
    ciekawosci)?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-10-14 16:06:54
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > Btw. pomijajac efety pracy dzialu marketingu firmy, jak wyglada u nich
    > poziom samej edukacji tych jezykow - czy to sie oplaca (pytam z
    > ciekawosci)?

    Sam "produkt" jest w mojej ocenie OK - bazuje na pracy własnej (kasety,
    materiały dydaktyczne) - pisemne testy i support
    korespondencyjno-telefoniczny; jeżeli ktoś sie przyłoży do nauki, to ma
    okazję skorzystać.
    Jednakże cena (2-3 tys. płatne w ratach) wydaje się być zawyżona -
    uwzglednia znaczny odsetek niewindykowalnych należności i wysoką marżę
    banku (na poziomie kilkudziesięciu procent) + kilkaset złotych prowizji.
    Przy płatności gotówką upust na poziomie 50%.

    Pzdr: Catbert EHRM